خودکشی

چرا مرگ؟ چرا خودکشی؟ تا حالا به خودکشی فکر کردی؟ حس می کنی تنها راهه؟
اصلا فرض کن خودکشی کردی. همین امروز با برق فشار قوی خودت رو برای همیشه نابود کردی.
بعد روحت به یه دنیای دیگه میره. جهان سکوت و نیستی. و اونجا ضعیف و ناتوانی و حتی نمی تونی پرواز کنی و تو قدرتی نداری. بعد بهت یه فرصت داده می شه. یه فرصت دوباره. فرصتی برای اینکه در یه جهان مادی برای خودت یه بدن داشته باشی و بهت یه عمر داده میشه که در مدت عمرت روحت رو قوی کنی. طوری که وقتی مردی قدرت پرواز و حرکت و خیلی چیزها داشته باشی. تو در اون شرایط پیشنهاد رو قبول میکنی تا بتونی با زندگی در جهان مادی روحی قوی برای خودت ایجاد کنی. حالا چشمهات رو ببند و بعد دوباره آروم باز کن. به آسمون نگاه کن و به درخت و به دستها  و بدنت و به این فکر کن که دوباره متولد شدی تا روحی قوی برای خودت بسازی و برای همیشه از احساس حقارت و فلاکت و ضعف رها بشی. امروز همون فرصت دوباره است. پس از نعمت خندیدن استفاده کن و به هر کسی که فکر میکنی می تونی کمکش کنی کمک کن و کوله بار شادیت رو با دیگران قسمت کن. از پست فطرت ها و دزدها و دروغ گو ها متنفر باش و هر لحظه بر کرامت ذهن و روحت اضافه کن. به مرگ فکر کن. اون خودش میاد. زودتر از اونچه باید بیاد و انتظار داری.

رفتم که رفتم

به مناسبت درگذشت مرضیه، خواننده آهنگ رفتم که رفتم: لینک دانلود رفتم که رفتم


 از برت دامن کشان     رفتم ای نامهربان
از منه آزرده دل     کی دگر بینی نشان
رفتم که رفتم               رفتم که رفتم
از منه دیوانه بگذر      بگذر ای جانانه بگذر
هر چه بودی هر چه بودم       بی نشان رفتم که رفتم
رفتم که رفتم
شمع بزم دیگران شو    جام دست این و آن شو
هر چه بودی هر چه بودم       بی نشان رفتم که رفتم
رفتم که رفتم
بعد از این_بعد از این      کن فراموش که رفتم
دیگر از دست تو      می نمینوشم که رفتم
با دل زود آشنا     گشتم از دامت رها
بی وفا    بی وفا    بی وفا  رفتم که رفتم
بی وفا    بی وفا    بی وفا  رفتم که رفتم
من نگویم که به درد دل من گوش کنید
بهتر آن است    بهتر آن است    که این قصه فراموش کنید

مبارزه با گرانفروشان در نیم ساعت

همزمان با اجرای قانون هدفمندسازی با هرگونه تخلف احتمالی و گرانفروشی به بهانه اجرای قانون برخورد می‌شود .
 
به گزارش شابا ، مدیرعامل جدید سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد افزود: بازرسی مجموع تشکلهای صنفی، انجمن‌ها و سازمان‌های بازرگانی افزایش می یابد و همزمان بازرسان افتخاری هم فعال می شوند.

محمدحسن نکویی‌مهرگفت :هرگونه افزایش قیمت باید با تایید سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و بر اساس مستندات قانونی انجام شود . وی گفت : تلفن 124 آمادگی کامل برای رسیدگی به شکایات مردم در نقاط مختلف کشور دارد و مدت زمان مراجعه بازرسان به محل شکایت در تهران نیم ساعت و در شهرستانها 15 دقیقه خواهد بود . نکویی مهر اظهار داشت : یک بسته حمایتی نیز از شش ماه قبل تهیه و در مراحل مختلف بررسی شده است تا چنین روزی را بتوانیم هدایت کنیم .

منبع خبر در عصر ایران

آلیا صبور، Alia Sabur نابغه ایرانی

اولین شهروند امریکایی ایرانی‌الاصل است که رتبه اولین و جوان‌ترین پروفسور زن را در تاریخ امریکا به خود اختصاص داده است. این دختر ایرانی تبار بطور تمام وقت در دانشگاه نیویورک تدریس می‌کند و به عنوان یک نابغه نام خود را در ردیف جوان‌ترین استاد دانشگاه های معتبر جهان در کتاب رکوردهای گینس ثبت نموده است.

 رکوردار قبلی جوان‌ترین پروفسور دانشگاه های جهان متعلق به یک فیزیکدان اسکاتلندی بنام "کولین مک لورین" که شاگرد اسحاق نیوتن بود و در سال 1717 میلادی (291 سال پیش) در سن 19 سال و 7 ماهگی این رتبه علمی را کسب کرده بود..



ادامه مطلب ...

یه اتفاق جالب

تلفنم زنگ زد .

* بله

>برو دفتر مدیر عامل. باهات کار داره

* من؟ با من چیکار داره؟ چیزی نگفتن؟

>نمیدونم. ولی تجربه نشون داده کارمندهایی که قراره اخراج بشند میرند دفتر مدیر عامل

* ای بابا. عیب نداره. حالا محض احتیاط یه برگه درخواست وام هم بده بلکه ازش امضا گرفتم

>تو چه اعتماد به نفس کاذبی داری علی!

* اعتماد به نفس چیه. من فقط خوش بین هستم. همون منطق زیر شلواری و خواستگاریه.

ادامه مطلب ...

یک توضیح در مبحث کف و سوت

مدتهاست که بسیاری از به اصطلاح بزرگان و مثلا سیاستمداران عوام فریب و بعضا خود فریب، متوسل به سیاست کف و سوت شده اند و برای اثبات هر سخنی به کف و سوت استکبار جهانی استناد می کنند. این گرز تو خالی بهانه ای برای کوبیدن بر سر بسیاری از مخالفانشان شده و سبکی گرز استفاده دم به دم از آن را برایشان سهل الوصول نموده. اما در توضیح این مطلب بد نیست توجه داشته باشید به مبحثی از حوزه علمیه. در دروس حوزه دو مفهوم موید و دلیل مطرح است. موید می تواند در جهت تائید یک ادعا مطرح شود ولی برای اثبات آن نیاز به دلیل و برهان داریم. مثلا در باب خاتمیت اگر بگوییم :(از هر مسلمانی که پرسیده شود اعتقاد شما در مورد پیامبرتان چیست خواهد گفت که در اعتقاد اسلامی حضرت محمد آخرین فرستاده خداست)، این موید است ولی دلیل خاتمیت می تواند با رجوع به کلمه ختم در فرهنگ لغات عربی و مورد استفاده این کلمه در زمان صدر اسلام باشد.

به جاست که یادآوری کنیم بارها و بارها در سیاست و زندگی تک تک بزرگان تصمیماتی وجود داشته که کف و سوت مخالفانشان را در پی داشته و خود اینها کسانی بوده اند که همواره مواضع دشمن را رصد می کرده اند. پس این یک تضاد نیست. بلکه سیاست مخالفین می تواند باعث توجه بیشتر و دقت مضاعف باشد. نه برهان قاطع و روشن. از این قبیل تصمیمات در زندگی حضرت علی، امام صادق، شهید مطهری، امام خمینی و رهبر امروزمان به وفور یافت میشود.

در واقع اگر کارمان به جایی برسد که مواضع مخالفین را به عنوان دلیل درستی و غلطی رفتارمان در نظر بگیریم با هر تغییر در رفتار آنها ما نیز باید از مسیر و هدف خود دست بکشیم و خود را آنقدر تغییر دهیم تا دوباره در برابر آنها قرار بگیریم. تازه اگر شانس یارمان باشد و کار به جایی نرسد که گروهی از معاندان کف و سوت نثارمان کنند و گروه دیگرشان همچنان مخالف بمانند. در واقع کسانی که برای اثبات ادعاهایشان تنها به منطق کف و سوت بسنده می کنند عقل و شعور را به مسلخ برده اند و فرهنگ و سیاست و اهداف ایرانی و اسلامی را پایین تر از کف و سوت مشتی به قول خودشان معاند فرض کرده اند.

وبلاگم شده مثل این روزنامه های زرد که از قتل پیرزن توسط ۱۸ شیطان صفت تا آگهی استخدام آب حوض کش و رازهای موفقیت در ۲ کام و عامل توزیع فیلم زهره و خلاصه هر چی فکرش رو بکنی مطلب می زنند. بهتره یه فکری برای این اوضاع بکنم. خیلی شلم شوربا شده.

اتویی که مردان را به اتوکشیدن علاقه مند می کند!

یک شرکت تولیدکننده لوازم خانگی الکترونیکی، اتویی را عرضه کرده است که می تواند مردان را به اتو کشیدن علاقه مند کند.

ادامه مطلب ...

تصاویر: سفر رئیس جمهور منتخب مردم به لبنان

برای مشاهده تصاویر روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب ...

فروپاشی اقتصاد فرانسه و برگشت به 100 سال قبل از نظر رحیمی

بالا نوشت: شرکت پژو فرانسه اعلام کرد کل مبادلات شرکت پژو با کشور ایران تنها ۱٪ مبادلات مالی این شرکت را تشکیل میدهد. من موندم این رحیمی خجالت نمیکشه اینقدر چرندیات میگه!


آقای دکتر رحیمی (نایب برحق دکتر کردان)، معاون اول رئیس جمهور مدعی شد: اقتصاد فرانسه با یک اخم ایران فرو میریزد و به وضع 100 سال قبل بر می گردد. رحیمی در توضیح این ادعا گفت: چون ما درصدی از قطعات پژو را از فرانسه وارد می کنیم. وی همچنین توضیح داد که حجم مبادلات ایران با کل اروپا 23 میلیارد دلار است که بخشی را هم صادرات تشکیل میدهد.

حالا یه حساب کتاب ساده بکنید:

اگر کل مبادلات 23 میلیارد باشه چقدرش وارداته؟

اگر 20 میلیاردش واردات باشه چقدرش از فرانسه است؟

اگر 17 میلیاردش از فرانسه و 3 میلیارد مربوط به کل اروپا باشه چقدرش مربوط به کارخانه پژو میشه؟

اگر 15 میلیاردش مربوط به پژو باشه چقدرش مربوط به قطعات یدکی میشه؟

اگر 14 میلیاردش مربوط به قطعات یدکی باشه این 14 میلیارد چند درصد کل درآمد پژو، و چند درصد کل درآمد فرانسه است؟

بدیهی است که همه چیز در حالت رویایی حساب شد (خود رحیمی گفت سرجمع میشه ۲.۵ میلیارد دلار). حالا در نظر بگیرید 18.5 میلیارد پول از ایران خارج شد و ترکیه به طور رسمی اعلام کرد که این پول ایران رو بلوکه کرده. ولی ایران به صد سال قبل برنگشت.

حالا برآورد کنید که قدرت ایران چند هزار برابر قدرت فرانسه است با حساب کتاب دکتر رحیمی.

غزلک کجایی؟ جوجه تیغی کجایی؟

روزی روزگاری یه غزلک بود که دائما میومد اینجا و کلی نظرات می گذاشت. ولی دیگه ازش خبری نیست.

یه روز رفتم دیدم وبلاگش نیست. دیگه هم نه خبری از غزلک شد و نه خبری از وبلاگ. ولی دلم برای نظراتش تنگ شد. و برای وبلاگش.

یه جوجه تیغی هم داشتیم. خیلی باحال بود. ولی انگار رفت.

به هر حال امیدوارم هر کدوم هر جا که هستند سلامت باشند.

قرآتی زد به کاهدون

قرآتی در مراسمی از احمدی خواست که بودجه ای رو به ساخت مساجد اختصاص بده و مشکل مساجد رو حل کنه.

ولی گویا یادش رفته که همین پارسال احمدی چند روز مونده به رای اعتماد مجلس به کابینه، بودجه مفصلی رو در به نمایندگان پرداخت کرد و در نهایت لاریجانی توضیح داد:

مبلغ 100 میلیون تومان که به هر نماینده پرداخت شد ربطی به رای اعتماد نداره و مربوط به ساخت مساجد میشه.

ما هم امید داشتیم که پرداخت به این بزرگی چند روز مونده به رای اعتماد ربطی به رای اعتماد نداشته باشه ولی ظاهرا ربطی هم به ساخت مساجد نداشته و قرآتی هنوز مشکل مساجد رو حل نشده می بینه. حالا به نظر شما ربط به چی داشته؟

فکر می کنم اگر باز قرار باشه رای اعتمادی، حمایتی، نظری ... و خلاصه ارتباطی بین احمدی و مجلس ایجاد بشه، احمدی درخواست قرآتی رو لبیک بگه و یک بار دیگه چند صد میلیارد برای ساخت مساجد به نمایندگان مجلس پرداخت کنه.

قتل شوهر به دست وزن همسر

در یک درگیری زناشویی در آمریکا زن چاق روی شوهر لاغر خود نشست و شوهر بخت برگشته را در زیر خود له کرد و کشت. وزن زن ۱۳۶ کیلو و وزن شوهر تنها ۵۵ کیلو بود.

دادگاه پس از شنیدن اظهارات تاسف بار زن قاتل مجازات کوچکی در حد سه سال تحت کنترل بودن و چند ساعت کار اجتماعی محکوم کرد.

۴۰ نامه کوتاه به همسرم اثر نادر ابراهیمی لینک دانلود

این نامه ها رو نادر ابراهیمی برای همسرش نوشته. البته قصدش این نبوده که اون ها رو منتشر کنه ولی بسیار جالبه و توصیه می کنم که حتما بخونید.

نام کتاب : ۴۰ نامه کوتاه به همسرم

دانلود کنید


توسعه روابط ایران و لبنان

ایران و لبنان روابط خود را توسعه دادند.

ایران یک هفته پیش از سفر احمدی به لبنان، قرارداد پرداخت تسهیلات فاینانس بلند مدت به ارزش 450 میلیون دلار به لبنان را امضا کرد.

در برابر سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان، یک مراسم استقبال پرشکوه از احمدی را تدارک خواهد دید.

در سالهای گذشته نیز روابط ایران به شکل مشابه با روسیه گسترش یافت و احمدی قرارداد جدید سهم ایران از دریای خزر را امضا نمود و در برابر پوتین به ایران سفر کرده و با احمدی روبوسی کرد، عکس گرفت و او را عاشقانه در آغوش گرفت.

احمدی نژاد بارها اعلام کرده که قصد دارد روند توسعه روابط با کشورهای مختلف جهان را با سیاست خود توسعه دهد و از سبک مدیریت ایرانی به روش خاص خود بر جهان سخن گفته. هند، چین، روسیه، لبنان، برزیل، ترکیه و چندین کشور دیگر به شدت از سیاست های توسعه روابط احمدی نژاد استقبال می کنند.