فساد، حجاب، عفاف، تجاوز، آینده

چرا؟

چرا باید در خمینی شهر جلوی چشم مردها، زنها رو ببرند و بهشون تجاوز کنند؟

چرا باید در توابع مشهد 10 نفر جلوی چشم هم به یه زن شوهر دار تجاوز کنند؟ از هم دیگه خجالت نمی کشند؟ جالب اینکه به دوستانشون هم زنگ زدند و حدود 50 نفر برای این ضیافت سیاه جمع شده بودند.

چرا باید در توابع گلستان 4 نفر به یه خانم دکتر تجاوز کنند؟

ادامه مطلب ...

تاریخ

امام علی: تاریخ را بخوانید تا بدانید که هیچ کس از تاریخ عبرت نمی گیرد.


درآمد نفتی 6 ساله احمدی نژاد، معادل کل پول نفت 100 سال قبل

این قسمتی از مقاله روزنامه جمهوری اسلامی است:

متأسفانه کاروان علم و پیشرفت جهان بی‌تاب امروز به سرعت در حرکت است و ما هنوز نتوانسته‌ایم خود را از قید و بند این افراط و تفریط‌ها نجات بدهیم و برهانیم و به افق‌های بالاتر نگاه کنیم. از آغاز استخراج نفت و ورود پول نفت به خزانه دولت ایران تاکنون 106 سال می‌گذرد و پول نفتی که در این شش سال اخیر عاید دولت شده برابر است با کل پول نفت 100 سال قبل از آن و تحویل گیرندگان این پول هنگفت افتخار می‌کنند که فلان راه را ساخته‌ایم و فلان پل را قرار است بسازیم. خدا قوت که اینها را با نفت بشکه‌ای 120 دلار ساخته اید، اما چرا یک مقایسه میان خودتان با آنها که 8 سال جنگ را و 8 سال ساختن کشور جنگ زده را با نفت بشکه‌ای 7 دلار پشت سر گذاشتند و خم به ابرو نیاوردند و بدون آنکه از مدیریت امام زمان خرج کنند کشور را با زیرساخت‌های آماده تحویل شما دادند نمی‌کنید و به جای آنکه یک خدا قوت به آنها بگوئید آنها را به چپاول بیت المال متهم می‌کنید؟

پیشنهاد هدیه روز پدر

کت و شلوار، کیف ، کفش، پیراهن، ست کمربند و کیف پول، صندل، دمپایی رو فرشی، جوراب (آنتی باکتریال)، کلاه، عینک، حوله حمام

قرآن، دیوان حافظ، شاهنامه، پک فیلم های مورد علاقه

لپ تاپ، فلش، موبایل، دوربین دیجیتال، دی وی دی پلیر پورتابل

توپ والیبال، توپ فوتبال، راکت بدمینتون، راکت تنیس، عینک شنا

کارت هدیه، پول نقد، ساعت

عطر، ادکلن، انواع اسپری، و سایر محصولات بهداشتی و پزشکی غیر قابل ذکر

اگه بازم به فکرم رسید اضافه می کنم. این رو برای کسانی نوشتم که فکر میکنند برای مردها نمیشه کادو خرید

امام علی:

فرزندانتان را وادار نکنید که از آداب و رسوم شما تبعیت کنند. زیرا که آنها متعلق به زمان دیگری هستند

تصادف

هنوز چند روزی نگذشته که یکی از دوستان با پراید توی جاده تصادف کرد و ماشینش لت و پار شد.

هنوز کامل خوب نشده بود که من با پرایدم تصادف کردم و ماشین تبدیل شد به لاشه آهن. یه مال خر حاضر شد لاشه رو به 4 میلیون برداره. البته من هنوز گنگم و نمی دونم چیکار کنم. امروز زنگ زدم به یکی از دوستان سمنانی حالش رو بپرسم. زنش برداشت و گفت توی اتاق عمله. با پراید تصادف کرده و ازم خواست دعا کنم زنده بمونه.

نمیدونم چرا اینقدر این کارخونه سایپا دزد و پول پرسته که حاضره به خاطر پول بیشتر، ارابه مرگ تحویل مردم بده. اصلا این پرایدها مثل دستمال کاغذی می مونه. توی کوچکترین قطعاتش هم به جای فلز، آشغال پلاستیک کار کردند. یادمه نشستم زیر ماشین خودم رو نگاه کنم دیدم یه سری کش اسکناس استفاده کرده بودند برای فیکس کردن. نمیدونم سیم مفتول چقدر خرجشه که ماشین رو با کش بستند. بعد 9 میلیون هم پول میگیرند. دزدهای آدمکش.


پی نوشت: حتی یه نفر تو نظرات نگفت حالت چطوره. فکر کنم دیگه این وبلاگ رو ببندم با همون یه وبلاگ کار کنم بهتر باشه.

حذف یه فرد یا جریان؟

عجب بوهایی به مشام میرسه از فضای ملتهب سیاسی کشور. امروز در خبرها خوندم که تا نفر آخر جریان انحرافی (یعنی رحیم مشایی) بازداشت خواهد شد.

اوضاع از این هم پیچیده تره. چون مشایی یه آدمه. یه نفر. کل حلقه اش به 10 نفر نمیرسه. این همه سخنرانی و مجلس و جریان سیاسی به خاطر یه نفر؟ که پس کله اش رو بگیرند جونش در میاد؟

راستی عزت الله سحابی مرحوم شد و با اون مرگ مشکوک دخترش در مجلس ختم...

اتفاقاتی در راهه. جالب و شنیدنی

و سکوت چندین روزه مصباح یزدی. کسی که معتقد بود تبعیت از رئیس جمهور در امتداد تبعیت از رسول الله است. و البته به زودی دست از این تبعیت برداشت.

یه صحنه جالبی دیدم توی کاشان که وقت کنم عکسش رو هم کپی می کنم. توی حمام فین کاشان جایی که امیر کبیر رو کشته بودند، یه سری مجسمه هم درست کرده بودند. نزدیک در خروجی یه مجسمه قدی از یکی از کسانی که در قتل امیر کبیر نقش داشته درست کرده بودند. بعد مردم به پاش پول ریخته بودند. مثل بعضی از امامزاده ها. جالب بود برام. نمی دونم شاید هنوز هم بت پرست داریم. البته یه فرض دیگه هم به ذهنم رسید. شاید بهایی ها پول بریزند. چون تا اونجا که میدونم زیاد دل خوشی از امیر کبیر نداشته اند.