مدیریت و تغییر

من امروز فهمیدم که مدیریت یعنی:

90 درصد سیاست،

10 درصد قدرت.


و فهمیدم که اگر مدیر لایقی باشم:

یا توسط یک مدیر پر قدرت لایق جذب میشم

یا توسط یک مدیر پر قدرت نالایق حذف میشم.


و امروز برای چندمین بار در جایگاهی قرار دارم که یک مدیر پر قدرت لایق تمایل داره جذبم کنه و یک مدیر پر قدرت نالایق تصمیم داره حذفم کنه.


این بار اگر از این شرکت برم هرگز برای کسی کار نمی کنم. شرکتم رو تاسیس میکنم و کارمند و منشی و برنامه نویس استخدام می کنم. شاید فردای بهتری در انتظارم باشه. من توی زندگی یاد گرفتم که از تغییر نترسم، بلکه اون رو مدیریت کنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود ! دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:00 ب.ظ

یادت باشه همیشه هر کاری که میکنی با قدرت تا آخرش برو و سعی هرگز از تصمیمت پشیمون نشی
به نظر من هیچی مثل تأسف گذشته آدم رو از پا نمیندازه !!!

از وقتی کوچیک بودم همیشه شنیدم : جلوی پاتو نگاه کن و برو.
از کسی نشنیدم که بگه: پشت سرت رو نگاه کن و برو.
گذشته هر چی بوده گذشته.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد