قهرمان شدم

در یک سری مسابقه شطرنج باز هم قهرمان شدم. خیلی می چسبه. تنها عیبش این بود که حریف هام خیلی ضعیف بودند. همچنین هلو میشد همه رو برد.

می خواستم توی رشته دو شرکت کنم، ولی ترسیدم ببازم. دیدم شطرنج ریسکش کمتره.

نظرات 4 + ارسال نظر
سحرگاه امید سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ب.ظ

همیشه پیروز باشی

مرسی علی جان. امیدوارم تو هم همیشه موفق باشی.

مریم چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ق.ظ

سلامممممممممممممم علی.چطوری؟

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.مبارکا باشد.ذوقققققققققققققققققققققققققق صدا دار!!!!

جایزش نصف نصف.الکی که ذوققققققققققققققققققققققق نمیکنم برات

آخجون تو ماه رمضان دیگه نمیتونی چایی بخوری و وقت چاییتو مجبوری بیای تو وبلاگ من!!!!!!

مرسی مریم جان که سر میزنی. تو نگاه به من نکن. خودم قبول دارم که باید بیشتر بهت سر بزنم. شما به بزرگی خودت ببخش.

نیاز دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:13 ب.ظ http://hamnafas-zahra.blogsky.com

بهتون تبریک میگم
شطرنج باز هم که هستید
تمام پستاتو خوندم
راستی اون یکی وبلاگتون جریانش چیه؟

لطف داری. اگه بازیت خوب باشه حاضرم مسابقه بدم.
یه وبلاگ دیگه هم دارم که البته مدلش با این فرق داره.ولی مهم نیست.

[ بدون نام ] یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ق.ظ

علی فکر نکن من یادم رفته ها قرار شد تو جایزش منم سهیم باشم.

البته خودنم با خودم این قرار و گذاشتم

تشریف بیارید در خدمتیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد