خبر: دستور العمل تفکیک جنسیتی در مراکز پیش دبستانی صادر شد.


توضیح 1: خاک بر سرشون با این دستور العمل صادر کردنشون


توضیح 2: اونی که این دستور رو صادر کرده، بد نبود در مورد علت اینکه قصه گو های کودکان و معلم های کلاس های پیش دبستانی و کلاس های اول تا سوم دبستان خانم هستند تحقیق می کرد. البته اگر شعورش به تحقیق می رسید، با این کار، تفکر جنسیتی رو از پیش دبستانی توی ذهن آینده سازان کشور هک نمی کرد.


توضیح 3: (خطاب به صادر کننده دستور:) مغز بچه پرسشگره. از ترک دیوار هم سئوال می پرسه. خودت اولین بار که از زنها جدات کردند توی ذهنت این سئوال ایجاد نشد که چرا؟؟؟؟؟؟؟  اصلا می فهمی سن تکلیف و بلوغ مفهومش چیه؟ در تمام دوران کودکیت هیچ وقت برات پیش نیومد که چیزی رو ازت بگیرند(حتی یه اسباب بازی) و بعد تا مدتها چشمت دنبالش باشه؟ نمی فهمی ذات انسان نسبت به اونچه ازش منع بشه حریصه؟ بد خود تو 20 سال دیگه می پرسی: چرا 40 نفر به یه زن تجاوز کردند؟ البته امیدوارم تا 20 سال دیگه فرشته های الهی ازت این سئوال رو بپرسند و در جوابشون منگ و عاجز بمونی مثل خری که تو گل گیر کرده.

نظرات 2 + ارسال نظر
مریممممممممممممممممم یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ق.ظ

سلام علییی.خوبیییییییی؟
ماه رمضون تموم شدا افطاری ندادی. از فضایل ماه مبارک..........

میگم تحقیقات نشون داده بعد از اینکه تفکیک جنسیتی شد تنها راه تولید مثل گرده افشانیه!!!!

صوفی دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:39 ب.ظ

شما که این همه اطلاعات داری و کارشناس دقیقی هستی چرا سرت رو تو برف کردی و فقط از اونیکه حتما برات فایده ای داشت براش دلسوزی می کنی البته نوشته هات و نقض نمی کنم جهت یاداوری که زمان شمارش :سرهای زیر برف :خودت و فراموش نکنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد