روزهای سرد استرس، چیز سخت و دیر می رود.

کاش بوی آرامش نزدیک باشه.


هر نوع کمپوتی پذیرفته می شود.

سال 89 سال پلنگ بود. سالی که طبق پیش گویی ها باید منتظر تغییرات بزرگ می بودیم و البته از آغاز سال میلادی، با انقلاب تونس حمله بزرگ پلنگ آغاز شد. با تجمیع اخبار منعکس شده در کیهان:

انقلاب جوانان سلحشور تونس

تحرکات اراذل و اوباش ایران

انقلاب دلیرمردان مصر

ناآرامی مفسدین و اوباش سوریه

تجمعات شیعیان جان بر کف یمن

انقلاب تعدادی از اوباش و تعدادی از مردم مسلمان و بزرگ مصر

و سرانجام اشغال سفارت انگلیس در تهران که هنوز به درستی مشخص نیست اوباش بی سرو پا بودند و یا دانشجویان انقلابی.


آخر خط

30 میلیون بدهکار شدم. ماشینم رو باید بفروشم، چک هام پاس نمی شه. شاید دارم به ته خط میرسم.

برای شکست تجربه کافی ندارم. دعا کنید کم نیارم.

چند روزه دلخوشی ندارم. همش استرس. همش خستگی.

برای کار دوم رفتم دنبال آگهی. یه آبدارچی می خواست. خواستم تجربه کنم. بهش گفتم یه روز میام. هم من کار شما رو ببینم، هم شما کار من رو.

با ظرف چایی رفتم تو. برنامه نویس شرکت داشت دور خودش می گشت و عرضه نوشتن یه کد ساده رو نداشت. خواستم براش بنویسم، ولی حسش نبود. چایی رو گذاشتم و رفتم.

بعید می دونم فردا هم برم. روی مرز ناامیدی و اعتماد به نفس دارم تاب بازی می کنم.

کاش آخرش قشنگ تموم بشه.