آخر خط

30 میلیون بدهکار شدم. ماشینم رو باید بفروشم، چک هام پاس نمی شه. شاید دارم به ته خط میرسم.

برای شکست تجربه کافی ندارم. دعا کنید کم نیارم.

چند روزه دلخوشی ندارم. همش استرس. همش خستگی.

برای کار دوم رفتم دنبال آگهی. یه آبدارچی می خواست. خواستم تجربه کنم. بهش گفتم یه روز میام. هم من کار شما رو ببینم، هم شما کار من رو.

با ظرف چایی رفتم تو. برنامه نویس شرکت داشت دور خودش می گشت و عرضه نوشتن یه کد ساده رو نداشت. خواستم براش بنویسم، ولی حسش نبود. چایی رو گذاشتم و رفتم.

بعید می دونم فردا هم برم. روی مرز ناامیدی و اعتماد به نفس دارم تاب بازی می کنم.

کاش آخرش قشنگ تموم بشه.

نظرات 6 + ارسال نظر
masoud ! دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ق.ظ http://shogheparvaz.blogsky.com

سلام
نا امید نباش مشکلات تموم میشن !
البته شاید عجیب باشه حرفم اما می خوام بگم که این حرفا فقط برای اینه که روحیت رو نبازی چون معتقدم تا انسان سرپا باشه هیچ چیز نمیتونه اون رو از حرکت باز داره
یه نگاه به قدیم بنداز
مسلما در بار ها در شرایط سخت و شاید سخت تر بودی
البته الان که ازشون عبور کردی دیگه سخت نیستن
پس تجربه هم داری
برات دعا نمیکنم که مشکلت حل بشه
دعا میکنم که امیدت رو نبازی
مطمعنم که از این مانع هم به راحتی عبور میکنی
یا حق

ممنون مسعود جان. چند وقتی بود که سر نمی زدی. خوشحالم کردی.

مرضیه چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:49 ق.ظ

بچه پررو! تو که هیچ وقت کم نمی آوردی؛ جمع کن خودتو! چی کار کردی که که 30 میلیون بدهی بالا آوردی؟

روزگار آن که گه عزت دهد گه خار دارد
چرخ بازیگر از این بازیچه ها بسیار دارد

گاهی پیش میاد دیگه. درست میشه. حدود 10 تومنش درست شده، مونده 20 دیگه.

سحرگاه امید چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ق.ظ

این نیز بگذرد

مرضیه شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:07 ق.ظ

هنوز جلبت نکردن؟ کمپوت چی دوست داری؟

گلابی دوست دارم گلابی

مرضیه یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ق.ظ

خیلی پرروئی!

هنر روزگاره. پررویی هم صفای خودش رو داره.
احتمال داره به خیر بگذره. یکی از طلبکارها دنبال یه برنامه نویس می گشت، دیروز باهاش صحبت کردم قرار شد کارش رو براش درست کنم، اون هم فعلاً بی خیال بشه.

نینا پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:32 ب.ظ

ایشاله که حل میشه غصه نخور

ممنونم نینای عزیز.
ذهنم خسته است. دیگه نمی تونم شرایط رو مدیریت کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد