وای به روزی که بگندد نمک

همیشه وقتی می خواستم توی بحث ها تعادل و بالانس ایجاد کنم علی مطهری رو مثال می زدم و می گفتم این طرفی ها هم توان مدیریت منطقی در سطح بالا دارند.  

ولی حالا که انفجار تورم در قیمت اصلی ترین مایحتاج مردم مثل گوشت و مرغ و لبنیات متبلور شده و علی مطهری از سر موی دختر ها آویزون شده و در برابر جنایات اقتصادی مثل کبک سرش رو توی برف کرده، از این که حامی همچین موجودی بودم احساس حقارت می کنم. 

ضمناً جاداره بنویسم که من قویاً معتقد هستم که این تورم سیاه یک برنامه هدفمند از طرف حلقه های فساد و به منظور کسب درآمده.

نظرات 2 + ارسال نظر
masoud! دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:35 ق.ظ http://https://shogheparvaz.blogsky.com

"...این تورم سیاه یک برنامه هدفمند از طرف حلقه های فساد و به منظور کسب درآمده..."
از این بهتر نمیشد گفت
دقت که کنی میبینی تورم و گرونی دوره های مشخصی رو داشته، تعادل نسبی و بعد بالا رفتن ناگهانی قیمت یک کالای اساسی، البته الان دوره ی تعادل به کوتاه ترین زمان ممکن رسیده
کم کم آخرین امید ها برای بهبود وضعیت هم داره از بین میره ...

سحرگاه امید دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 ق.ظ

سلام. بخش آخر پستت عالی بود. موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد