انتخابات 92

تو این دوره فقط 2 نفر هستند که برنامه ای برای اداره کشور دارند که قابلیت اجرایی داشته باشه. قالیباف و رضایی. البته به نظرم رضایی قدرت بیشتری هم داره. بعضی ها هم که از مرحله پرتند. حداد که خودش رفت کنار و غرضی که اصلا تیمی نداره.

سیاست جلیلی هم که البته مشخصه. قدم به قدم جا پای احمدی نژاد، به همون قدرت و دقت.

درباره ولایتی یه نکته دیدم که خیلی جالب بود.

توی برنامه تلویزینی سئوال یکی از مردم رو پخش کرد که پرسیده بود در مورد سود وام بانکها و تورم چیکار می کنید. ولایتی گفت من از بانک هایی که سود کمتری میگیرند حمایت میکنم. این حرف یعنی طرف از بیخ و بن تعطیله. چون سود بانکها تحت نظر بانک مرکزی و وزارت اقتصاده که هر دو تحت نظر رئیس جمهور هستند و بنابراین ولایتی از وظایف و اختیارات بانکها و مقام رئیس جمهور چیز خاصی نمیدونه. تصمیم هم داره تورم رو کنترل کنه. باید بهش گفت خیلی باحالی.

در مورد روحانی نمی دونم چرا با اینکه بزرگان معتمد مردم ایران دارند ازش حمایت می کنند، من اینقدر از این آدم بدم میاد. حتی وقتی احمد خاتمی بهش گفت عقده ای هم باز تاثیری نداشت و همچنان ازش بدم میاد.

نظرات 1 + ارسال نظر
بردیا چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:46 ق.ظ

من بالاخره یه نفر رو دیدم که مثل من فکر میکرد. ممنون از نوشته‌تون. با احترام به آرای مردم عزیز ترجیح میدم به قالیباف رای بدم چون تنها کسی بوده که تو این 8 سال یه خدماتی به این مملکت کرده، و ذاتا هم آدم جاه طلبی هست از این جهت که دوست داره همه بگن "آقای قالیباف این کارو کرد اون کارو کرد" که همین باعث میشه کارهای زیادی بکنه و این به نفع مملکته.
ضمن اینکه در حال حاضر و با این اوضاع بی قانونی موجود اصلاح طلبان به درد ریاست جمهوری نمیخورن. تا بعد چه پیش آید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد