پایان 8 ساله ویرانی و تابش دوباره آفتاب امید بر سرزمین پارس گرامی باد

امروز ما مردم ایران میراث دار تورمی سیاه و میلیاردها میلیارد بدهی دولتی هستیم که اگر بی کفایت ترین دولت تاریخ ایران نباشد، بی تردید یکی از بی لیاقت ترین های تاریخ است. دولتی که فقر و فلاکت و تورم و قهر و حرام خوری را برای ایران زمین به ارمغان آورد.

شاید امروز که این تجربه تلخ به پایان رسید، برای اینکه بتوانیم ویرانی های اقتصادی به بار آمده در این 8 سال را بازسازی کنیم و یک بار دیگر به اوج و شکوفایی سال 84 باز گردیم، بیش از 5 سال زمان نیاز نباشد. ولی ضربه ای که بر روح جامعه وارد شد بسیار هولناک تر و خطر ناک تر است. ملتی که در این 8 سال، دروغ و دزدی و چاپلوسی و حرام خوری را آموخت و به کار بست، شاید برای اینکه دوباره به شرایط قبلی خود (و نه حتی به شرایط مطلوب) بازگردد، به 30 سال و حتی شاید به بلندای یک نسل، محتاج فرصت است.

تراژدی سیاه به پایان رسید، ولی آثار آن باقی است و یاد آور جمله معروفی است که می گوید:

بر سنگ قبرمان تاریخ ننویسید تا آیندگان ندانند بی عرضگان این برهه از تاریخ ما بودیم.


به امید بازگشت ایران به اقتدار اقتصادی و اخلاقی 8 سال قبل که گویا 80 سال از آن دور شده ایم.


پی نوشت: کابوس سیاه احمدی نژاد به پایان رسید. ولی حقیقت این است که حقایق بسیاری سر به مهر باقی ماند که ما از آن بی خبریم.

نظرات 2 + ارسال نظر
سحرگاه امید پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:35 ق.ظ

به امید شکوفایی مجدد میهن پرافتخارمان.

احمد جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:38 ب.ظ

خفه شو آشغال
این همه برای مردم خونه ساخت ویرانی کرد؟
مردک تو اصلا می فهمی ویرانی یعنی چی؟؟
واقعا وقتی میگن مردم ایران نمک نشناس و مفت خورن همینه. امسال مفت خوری مثل تو هستند که ما رو هم خراب میکنن. کی خاتمی لاشخور برای مردم خونه ساخت؟ چقدر توی کشور سازندگی کرد؟ تو خودروی ملی هم توی خیابان ها می دیدی؟ انرژی هسته ای با این حالت حقارت بسته شد. وقتی مردم منطقه کشته می شدند این مردک توی سازمان مملل از صلح با آمریکا حرف میزد.اون روزی که توی دولت احمدی نژاد تورم 8 درصد هم رسید امثال کثافتی مثل تو داشتید اعتراض می کردید. حقا که لیاقتتون این آخوند قلابی دروغگوه

ادب مرد به ز دولت اوست. زمان طبیب خوبیه برادرم.
تو هم توی همین کشور زندگی می کنی و دیر یا زود می فهمی. شاید روزی برسه که درد زندگی هایی که بخاطر فقر مالی از هم پاشید رو بفهمی و معنی خجالت زده شدن یه مرد رو جلوی زن و بچه اش درک کنی.و شاید روزی برسه که تحقیر شدن ایرانی در جهان رو باور کنی. شاید تو هم روزی به جای احساس محض، از عقل و احساس در کنار هم استفاده کنی. شاید فرق کشوری که دروغ در اون ارزش باشه رو با یک کشور پاک باور کنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد