پاسخ به گفته های احمدی نژاد در آخرین برنامه زنده تلویزیونی

وقت نکردم همه صحبت های محمود خان رو گوش کنم. یه مقداری که شنیدم رو نوشتم. این بخشی از صحبت های کسی است که کشور رو با صدها میلیارد دلار ذخیره ارزی تحویل گرفت و درآمدی بیش از کل درآمد تاریخ نفتی کشور ایران رو بدست آورد و در پایان کشوری با تورم بیش از 50% و صندوق ذخیره ارزی خالی و صدها میلیارد بدهی با چاشنی فقر و تحریم و بی ثباتی را تحویل داد تا به فاضلاب تاریخ بپیوندد.


برای اولین بار صادرات غیر نفتی با وادرات برابر شد.

صادرات که زیاد نشده، این برابری حاصل تحریم هایی است که واردات رو قطع کرده و آثارش رو در داروخانه ها و زندگی بیماران میشه دید.


من به عنوان نمایده ملت باید جلوی مصوبات غیر قانونی مجلس را بگیرم.

قسمت اول رو باز هم ندید میگیریم.


صندوقی ایجاد کردیم که 52 میلیارد در آن موجودی است.

تو صندوق ذخیره ارزی رو نمی چاپیدی، صندوق جدید پیش کش. برو به جای بازی پول و قیمت ارز، بدهی دولت رو پرداخت کن ای بدهکارترین دولت تاریخ.


در دولت من موبایل از 2 میلیون به 2500 تومان رسید. این حاصل کار من است.

پس پیشرفت تکنولوژی چی میشه؟ لابد اینکه قیمت گوشی موتورولای آمریکایی هم در بازار کانادا طی 5 سال از 200 دلار به 20 دلار رسید هم حاصل تلاش تو بود و به قوانین اقتصادی و مفاهیم عرضه و تقاضا هم ربطی نداره.


سهمیه بندی سوخت یک ریسک و موفقیت برای دولت بود.

از حق نگذریم این کار بزرگی بود. ولی تا قبل از سال 84 اصلاً امکانات نرم افزاری و سخت افزاری این کار وجود نداشت. اگه تونستی این کار رو بکنی از صدقه سری اقدامات اقتصادی خاتمی و توسط تحصیل کرده های دوران خاتمی بود. یادت رفته که حتی صفحه کلید استاندارد فارسی رو هم مایکروسافت به خاتمی هدیه کرد؟


سادت زیستی و پاک زیستی مسئولین، محصول فرهنگی ماست.

حتماً حلقه فساد ریاست جمهوری و فاطمی هم این حرف رو تائید میکنند. زیرش هم مدیر عامل فراری بانک ملی و صادق محصولی و بقایی مشترکاً امضا می کنند.


من خطر انقراض نسل رو مطرح کردم.

تا اونجا که مردم یادشونه برای 120 میلیون نفر برنامه داشتی که اصلاً به انقراض نسل نداره.


انتقال آب از ارس به دریاچه ارومیه در این دولت انجام شد.

تو غلط کردی که با یه طرح احمقانه دریاچه ارومیه رو که سرمایه ملی مردم بود خشک کردی که حالا بخواهی با پول مردم آب بهش برسونی.


صهیونیست ها گفتند باید کاری کنیم که نام احمدی نژاد ننگ بشه.

اونها تنها کاری که باید بکنند صبره. صبر. تا تاریخ کارش رو انجام بده. ولی فعلا که دارند از غم رفتند تو دق میکنند. تنها کشور دنیا که از رفتن تو و اومدن روحانی عصبانی شده اسرائیله. دارند میمیرند از غم. چون تو همه خواست ها و آرزوهاشون رو یک جا عملی کردی. از نظر اسرائیل: دنیا دیگه مثل تو نداااااااااااااررررررره، نداره نمی تونه بیاااااااااااااره.

آخرین عیاشی محمود خان با پول ملت

سفر محمود خان به عراق در هفته گذشته، آخرین سفر سیاحتی و تفریحی او بود که به همراه دوستانش به پایان رسید.

محمود خان پیش از این نیز بارها هزینه خوش گذرانی دوستانش را از بودجه ملت تامین کرده بود که سفر 100 نفره او به نیویورک و سفر 100 نفره اش به روسیه از بارزترین آنها بود.

البته سفر آخر او به همراه دوستانش به عراق یک تفاوت عمده داشت: 100% تفریحی بود. در این سفر خبری از 99% نبود و تنها هدف سفر او و دوستانش به عراق تفریح بود. آن هم در سالگرد قطع نامه ای که در آن عراق شروع کننده و مجرم جنگ شناخته شده بود. و البته در زمانی که نه در داخل و نه در خارج ایران، کسی او را جدی نمی گیرد و خودش هم با چنگ و دنبال به دنبال راهی برای باقی ماندن در پاستور است.

محمود خان به جای اینکه به دنبال احقاق حقوق ملت ایران از عراق باشد، با پول مردم ایران هزینه خوش گذارنی خودش و دوستانش را در عراق تامین نمود.

تردیدی نیست که لکه ننگ حمایت از محمود خان بر پیشانی آنان که همچنان از او حمایت می کنند هک خواهد شد.