باز هم خبرهای دزدی های احمدی نژاد

حتما خبر رشوه دادن مرتضوی به نماینده های مجلس رو خوندید. البته از مجلسی که نماینده هاش در حمایت از انی نژاد، شعار مرگ بر خاتمی می دادند، انتظاری بیشتر از این هم نمیشد داشت. این ها همون هایی بودند که به دعوت انی نژاد رفتند رستوران پول گرفتند و به وزراش رای اعتماد دادند. اما نکته دردناک اینجاست:

اینجوری که بوش میاد ما تا روزی که زنده هستیم، باید هر چند وقت یه بار خبرهای مربوط به دزدی ها و جنایت ها و خیانت های دوران سیاه انی نژاد رو بشنویم.

واقعاً من یکی اسمش رو می شنوم کل وجودم پر از انرژی منفی میشه.

اس ام اس تبریک شب یلدا 1

امشب جایی نری میخوام بشمرمت

جوجو یلدات مبارک

 

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

 

محفل آریاییتان طلایی ، دلهایتان دریایی ، شادیهایتان یلدایی ، پیشاپیش مبارک باد این شب اهورایی 
روی گل شما به سرخی انار

 

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

 

شب یلدا شب بزم و سرور است / شبی طولانی و غمها بدور است 
شباهنگام تا وقت سحرگاه / بساط خنده و شادی چه جوراست 
یلدا مبارک

 

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

   ادامه مطلب ...

سفر به جزیره کیش

به محض رسیدن به جزیره، اولین چیزی که توجه شما را جلب می کند وجود خودروهای شیک و به روز است. اگر در مورد قیمت این خودروها بپرسید برایتان جالب خواهد. معمولا بیش از 50 میلیون اختلاف قیمت با تهران.

در این جزیره خبری از چراغ قرمز هم نیست. شما هیچ خودروی کثیفی را نخواهید دید و هیچ صدای بوقی نمی شنوید. البته هیچ ماشینی با سرعت غیرمجاز هم حرکت نمی کند. اشتباه نکنید. اینها به خاطر فرهنگ طلایی ساکنین نیست. بلکه قوانین سخت گیرانه بر این شهر حاکم است.

شاید بعد از مستقر شدن در هتل و لذت بردن از ساحل های زیبای جزیره، از گشت های جزیره هتل ها استفاده کنید و جذابیت های کیش از جمله کشتی یونانی و شهر حریره و دماغه کیش را از نزدیک ببینید. در گشت به سراغ درخت سبز 300 ساله هم خواهید رفت. درختی که صدها شاخه از زمین دارد. درخت سبز از گونه های نادری است که توان رشد در زمین ماسه ای و مرجانی جزیره را دارد. مشابه این درخت را در سایر قسمت های جزیره نیز می توانید ببینید. ویژگی این درخت این است که بعضی از شاخه هایش به سمت زمین می رود و تبدیل به ریشه می شود.

دیر یا زود وقت سر زدن به مراکز خرید است. در نگاه اول بسیار رویایی و زیباست.

ادامه مطلب ...

قیچی بلند بدبینی و منفعت طلبی

امروز یه قیچی بزرگ منفعت طلبی و بدبینی داره رشته های نجات مردم از تحریم و فقر و فساد رو پاره می کنه و تقریبا داره به آخرین رشته هم نزدیک میشه. این قیچی برنده دو لبه داره، دو لبه هم قدرت و هم نیت: حسین شریعتمداری از کیهان و نتانیاهو از اسرائیل. این دو که یکی در ایران و یکی در آمریکا بر طبل بدبینی و بی اعتمادی می کوبند، با تمام قدرت سعی می کنند جلوی حل مشکلات رو بگیرند و هرچه سریعتر راه آشتی رو تخریب کنند.

منافع اسرائیل که مشخصه. ولی منافع کیهان چی؟

فراموش نکنیم کیهان در تمام 8 ساله سیاه تاریخ ایران، چشمش هرگز جنایات اقتصادی رو ندید و در دفاع از مردمی که قربانی سیاست های کثیف دولت وقت می شدند هیچ کاری نکرد. 

و مکرو و مکر الله و الله خیر الماکرین.

طوفان زده


سلام به دوستان. البته اگه دیگه کسی به این وبلاگ سر بزنه. مدتی بود سرم شلوغ بود. یه غمی تو دلم نشسته که بدجور جا خوش کرده. زندگیم طوفان زده. خدا رو بارها به یاد آوردم مثل کسی که در دریا روی یه تیکه چوب مونده و هیچ راه نجاتی نداره. به آسمون که نگاه می کنم تا انرژی بگیرم، دود می بینم. بعد از مدتی یکی از دوستان گفت روحانی دیشب خیلی از نگفته ها رو گفت. رفتم سخنرانیش رو خوندم، دردم تازه شد. گفته قول می دم نرخ تورم رو به زیر 35% برسونم و نرخ رشد اقتصادی رو به صفر نزدیک کنم. گفته بود به عنوان میراث دار پردارآمد ترین و بدهکارترین دولت تاریخ حتی برای پرداخت حقوق کارمندان هم پول نداشتیم و از بانکها قرض گرفتیم. به هر حال همین که لکه ننگی به نام محمود خان از تیتر اخبار کنار رفت جای خوشحالیه.

این حرف طوفان و کشی که اومد یاد اون ماجرای سعدی افتادم که خواست شعر حماسی بگه و این شعر رو سرود:

خدا کشتی آنجا که خواهد برد               وگر ناخدا جامه بر تن درد

شب فردوسی به خوابش اومد و گفت اون شعری که گفتی حماسیش این جوری میشه:

برد کشتی آنجا که خواهد خدای             وگر جامه بر تن درد ناخدای

و اینجوری شد که دیگه سعدی سراغ شعر حماسی نرفت.