اس ام اس و جک های جدید 2

نکته: اینها رو از تو وبلاگ یه دختر لوس دزدیدم. تو نظرات هی ننویسید مگه تو دختری.



داداشم دیشب کلی تقلب نوشته بود برا امتحانه فیزکش،


صبش یادش رفته ببره مامانم دربست گرفته رفته سرجلسه بهش برسونه !!! :|


------------------------------------------

------------------------------------------


تو این فیلما دیدین وقتی از خواب پامیشن چقد تمیز و مرتبن !


خیلی تلاش کردم منم یبار اون جوری از خواب پا شم…^_^

ولی هر وقت پا میشم تو آینه خودمو میبینم

شبیه سرخ پوستای آدمخوار جنوب غربی آمریکای مرکزی شدم! 


------------------------------------------

------------------------------------------


من یه سوال دارم!
چرا وقتی خانما گریه میکنن، میرن جلو آینه گریشون شدت میگیره؟؟!!
:|


------------------------------------------

------------------------------------------


 

 

بچه که بودم زنگ زدم ۱۱۸ فوت کردم!
بعد خانومه گفت تلفن شما کنترل میشه بیب بیب بیب...!
داشتم سکته میزدم سریع قطع کردم
سیم تلفنم کشیدم
رفتم بیرون در خونه رو هم قفل کردم!
فقط کم مونده بود از کشور خارج بشم!! :))))))





------------------------------------------

------------------------------------------



شماهائی که از دور اونقد جذابین
میمیرین از نزدیکم همونقد جذاب باشین عایا ؟ :|


------------------------------------------

------------------------------------------


هیچ پسرى نمییاد سمتم

چون هر پسرى منو میبینه میگه دختر به این خوشگلى به این جذابى

حتمأ صد تا دوست پسر دوروبرش،منو میخواد چى کار!
:| :|


------------------------------------------

------------------------------------------



تو ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻞ ﺷﺨﺼﯿﻢ ﭘﺴﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ
ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎ ﻫﺴﺘﻦ ﺗﺼﺎﺩﻓﯽ ﻭﺍﺭﺩ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺁﺩﻡ ﻣﯿﺸﻦ ...
ﺗﮑﻠﯿﻔﺖ ﺑﺎﻫﺎﺷﻮﻥ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻧﯿﺴﺖ .... ﺍﻣﺎ ﻧﻔﺴﺖ ﺑﻪ ﻧﻔﺴﺶ ﺑﻨﺪﻩ ......

ﺑﺎﺑﺎﻡ ﮐﺎﻣﻨﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ : ﻣﺜﻼً ؟؟؟
2 ﺳﺎﻋﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﭼﻄﻮﺭ ﺑﭙﯿﭽﻮﻧﻤﺶ:)))


------------------------------------------

------------------------------------------



این پسرایی که با یه سگ پاکوتاه پشمالو تو خیابون دلبری میکنن اگه فک میکنن اینجوری میتونن مخ دخترارو بزنن باید بگم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
عافرین کاملا درست فک کردن!
راضیم ازتون:)))


------------------------------------------

------------------------------------------




امسال یه وظیفه ی خطیر به من محوّل شده اونم اینه که هر بچه ای که به بابام گفت عمو عیدی بده ،من حواس بقیه رو پرت کنم تا بابام یه پس گردنی بهش بزنه!
در این حد بی اعصابیم امسال:|


------------------------------------------

------------------------------------------


این دخترایی که رُژ لب روو میکشن بالای لَبِشون
.
.
.
.شوهرشون همونایی هستن که شلوارشون رو میکشن تا بالای شکمشون :))))



------------------------------------------

------------------------------------------


فک کنم مخترع قرص ژلوفن تا آخرین لحظه میخواسته شیاف درست کنه، یهو لحظه ی آخر نظرش عوض شده بنده خدا :|


------------------------------------------

------------------------------------------



کارت عروسی واسمون اومده بود روی کارت نوشته جناب آقای فلانی با اتفاق همسر محترمه و دختر خانم ، خوب مینوشتین همتون بیاین بی زحمت اون پسر الدنگتونو نیارین :|


------------------------------------------

------------------------------------------


داشتم یکی از کلیپ های لیدی گاگا رو میدیدم 

بابام گفت:

 این چرا اینجوریه ؟ کیه این ؟ 

گفتم : لیدی گاگا !

زد پس کله ام گفت : خجالت بکش، یه کلیپ با هم دیدیم روت باز شد ؟!


------------------------------------------

------------------------------------------



مسلمونا یکی منو قانع کنه...
وقتی میشه تمام مطالب درسی یه کتابو تو سه چارتا ورقه ی دوسانت در سه سانت نوشت...چراااا 60 70 صفحه واسه هر نفر حروم میکنن؟
هان؟
تو این گرونی :|
تو این وضعیت دلار :|
تو این همه تحریم :|
با ضمانت خودم که یه نکته هم جا نیفته:دی
والا بقرعان


------------------------------------------

------------------------------------------



دخترِ عکس از پاش گذشته فقط ناخن هاش معلومه
کامنت پسر‌ها :
1.از ناخن‌هات معلومه خیلی‌ آدم آروم و مهــــــــــربونی هستی‌
2.ناخن‌هات تو حــــــــــــــلقومم
3.خیلی‌ قشنگ بود با اجازه شرش می‌کنم
4.فــــــــــــــدات شم پاهات یه چیزی میخواد به آدم بگه
5.چه عاشــــــــــــــقانه
من میرم خودمو حلق اویزز کنم خدافس :|


------------------------------------------

------------------------------------------



گرگه حامله میشه، بهش میگن چرا حامله شدی؟

میگه رفتم خونه شنگول و منگول ، گفتم منم مادرتون.

باباشون جدی گرفت :))



------------------------------------------

------------------------------------------


یه چیزی نیم ساعته ذهنمو مشغول کرده !!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اگه موقع آمپول زدن عطسه کنی ، چی میشه ؟

دقت کردین به چه چیزای مهمی فکر میکنم من



------------------------------------------

------------------------------------------



دیشب ساعت 2 تشنم شد رفتم آب بخورم لامپ آشپز خونه رو روشن کردم آب خوردم اُمدم بیرون که لامپ خاموش کنم. بابام یه چَک خوابوند زیره گوشم دیدم رنگش شده مثه گچ.
گفت عوضی فردا موهاتو کوتاه میکنی،نکردی از ارث محرومت میکنم
رفتم تو اینه خودمو دیدم از ترس نزدیک بود سکته کنم نصف شبی :|



------------------------------------------

------------------------------------------



وﻗﺘﯽ ﺧﺪﺍ زن ﺭﺍ ﺍﻓﺮﯾﺪ ﮔﻔﺖ : به به ﭼﻪ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺯﯾﺒﺎﯼ ﺧﻠﻖ ﮐﺮﺩﻡ
ﺳﭙﺲ مرد ﺭﺍ ﺧﻠﻖ ﮐﺮﺩ ﻭ ﮔﻔﺖ...
.
.
.
.
.

.
عیبی نداره سوار ماشین مدل بالا بشن به چشم میان....هههههه



------------------------------------------

------------------------------------------



امروز رفتم پرونده تحصیلیم رو از دبیرستان بگیرم طرف نه ازم مدرک شناسایی خواست نه اصلا به عکس هام توی پرونده نگاه کرد!!
بهش گفتم : اینجا یه کارت شناسایی از ملت نمیخوای شما؟
شاید یکی دیگه میومد پرونده تحصیلی منو میگرفت!!!!
برگشت گفت : این مدارکی که تو داری رو سبزی فروش سر کوچه تون لاش تره هم نمپیچه !!!
آخه به درد کی میخوره؟؟
خودمم قانع شدم :|




------------------------------------------

------------------------------------------



اگه من دستم به دوست دختر مجید خراطها برسه اینقدر میزنمش که صدای اسب یزید بده

معلوم نی با این بچه چیکار کرده که اینقدر زجه میزن


------------------------------------------

------------------------------------------




هروقت دنبال باباتون گشتین پیداش نکردین موبایلشم جواب نمیداد
برین خیابون یه سیگار روشن کنین

اونوقت خودش صاف میاد جلوتون می ایسته ...!!



------------------------------------------

------------------------------------------



یه دوس پسرم نداریم این وقت شبی بیاد بگه عشقم چرا نخوابیدی؟
منم بگم اخه عزیزم...!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
کی میخواد دوس پسرم بشه ؟!
بگه تا بقیشو بهش بگم؟!


------------------------------------------

------------------------------------------



تجربه نشون داده ، دخترائی که فقط عکس چشمشون رو برا پروفایلشون میزارن ، هنوز بینی مبارک رو عمل نکردن ...


------------------------------------------

------------------------------------------

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد