آقای روحانی لطفا احمدی نژاد دوم نشو.

وقتی روحانی طرح هدفمندی یارانه ها رو اینطور با جدیت دنبال می کنه، احساس می کنم داره تف به جوی انداخته احمدی نژاد رو می لیسه.

اصلا من از اولش از این روحانی خوشم نمیومد. خدا شاهده تو همین وبلاگ هم نوشتم.

اصلا یه قانون هست که میگه اگر از همون مسیری بری که همیشه میرفتی به همون جایی میرسی که همیشه میرسیدی. انتظار دارید وقتی پا جای پای احمدی نژاد میگذاره آخرش به کجا برسه؟

نظرات 2 + ارسال نظر
سحرگاه امید شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:06 ب.ظ

دوست من هدفمندی یارانه ها کاریست اساسا درست ولی مموتی چنان گندی زده توش که حالا حالا ها درست بشو نیست.
الآن خیلی از خانواده های ضعیف روی این مبلغ ماهانه برنامه ریزی کردن و دولت نمی تونه اونو قطع کنه. از طرفی مثلا تو سیستان و بلوچستان نون به افغانستان قاچاق می کنن. قاچاق سوخت و دارو هم که خیلی وقته مطرحه. دلیل تمام اینها هم تفاوت قیمت فاحش اینور مرز با اونور مرزه.
به عنوان مثال حتما شنیدی تلویزیون و کولر گازی تو بانه از تهران ارزونتره. خوب اینم باز دلیلش همونه.
چاره ای جز رسوندن قیمت ها به سطح قیمت های منطقه نیست ولی راه رسیدن به این مقصود مهمه که فشار کمتری به مردم بیاد.

بیشتر ناراحتی من از این طرح سبد کالاست که احساس می کنم بدجور غلطه. وگرنه ذات هدفمندی یارانه رو قبول دارم. البته کاش به دست بی لیاقت ترین فرد انجام نمی شد.

fatemehsheikholeslami شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 05:14 ق.ظ

سلام، چه کسی‌ مسول عدم امضای توافق نها‌یی خواهد بود؟ رهبر؟ روحانی؟ دلواپسان؟ همه ما؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد