یه پیشنهاد برای خرید خونه بدید

حدود 100 تومن قدرت خرید دارم. پیشنهاد بدید کجا خونه بخرم. در ضمن خودم می خواهم بشینم و اصلا هم نمی خواهم وام بگیرم. هر کس پیشنهاد خوبی داره تو نظرات برام بنویسه.

در واقع پیشنهاد بدید کجای تهران دنبال خونه بگردم.

نظرات 6 + ارسال نظر
شکوفه یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:53 ب.ظ http://teobux.com/register.php?r=jLjC5NM=

به زندگی امیدوار باش

فکر کنم اشتباه شده. من الان خونه می خواهم، نه امید.

نیاز دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 ب.ظ http://hamdame-tanhaeeyam

خانه ای در بر دلدار بخر
خانه ای در بر دوست
خانه ای که در آن باغچه ای پر ز اقاقی و شقایق باشد
عشق در آن خانه مالک باشد.من به تو میگویم خانه ای جنس دل و جان بخر که در آن چشم هایت به نگاهی ز یار روشن باشد...

شعر زیبایی بود.

مسعود ! سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:12 ب.ظ http://shogheparvaz.blogsky.com

puleto bede man :D khne ro bikhial

خیلی پیشنهاد خوبی دادی. کاش زودتر به فکرم می رسید مسعود جون.

سحرگاه امید جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:13 ب.ظ

می‌خوای خونه چندمتری بخری؟؟؟؟؟؟
اصلا بچه کجایی؟؟؟؟؟؟

50 متر به بالا باشه. از نظر سال ساخت هم زیاد قدیمی نباشه. فوقش 6-7 سال. دنبال یه محله آروم هستم. برام زیاد مهم نیست که کجای شهر باشه. فقط تو محدوده خود تهران باشه.

مریم یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ق.ظ

سلام علی.
من بگم. من بگم؟

اونجا...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اگه اصفهان بود میتونستم پیشنهاد معقولتری بهت بدم!!!

سحرگاه امید دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:25 ب.ظ

اگه جاش برات زیاد مهم نیست خیابون جمهوری حدود چهارراه گلشن تا جمالزاده به نظرم بد نباشه.

ممنونم علی جان از پیشنهادت.
علت اینکه دیر تائید کردم این بود که جلوی چشمم باشه یادم نره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد