جدل من و همسایه

>آقا شورش رو درآورده اند. من یک ساعت طول کشید تا یه مسیر ۱۰ دقیقه ای رو برم. متر به متر خیابون رو بند میارند جلوی ماشین ها رو میگیرند شیرینی پخش کنند می گند تولد امام شده. امامشون هم که رفته ته چاه نشسته. حقشون همین دولته، حقشون همینه که اینقدر احمق هستند. ...

پیاده شو با هم بریم. اینقدر تند تند میری که چاله چوله ها رو نمی بینی می خوری زمین. میشه بگی کی گفته امام رفته ته چاه؟

>همین احمق ها دیگه. میرند جمکران نامه می نویسند میندازند ته چاه امامشون بخونه. خیلی نفهمند.

من موندم تو داری فهم اونها رو زیر سئوال میبری یا سواد خودتو؟ کی گفته امام ته چاه نشسته. یه زمانی یه خرفتی پیدا شده نامه انداخته ته چاه که امام بخونه. یه سری آدم بدبخت و بیچاره و بی سواد هم که قبلا برای درمان مریضی بچه و بیکاری شوهر و ...  میرفتند پارچه میبستند به شاخه درخت خشکیده توی بیابون حالا اومدند نامه می ندازند توی چاه. تنها چیزی هم که ریشه تاریخی داره (اگه راست باشه) اینه که توی مسجد جمکران امام نماز خونده. البته اگر آدم خودش سواد داشته باشه و به حرف همسایه انسی خانوم استناد نکنه.

>به به. علی آقا. می بینم بدجور سنگشون رو به سینه میزنی. از شما بعید بود.

از شما که بیشتر بعید بود. من هم با اینکه خیابون رو بند میارند مشکل دارم تا حالا چند بار هم حرفم شده سر این قضیه. ولی ربطی به چاه نداره. ذات عملشون اینقدر زشت هست که نیازی نباشه آدم حرف بی حساب بزنه. ببین آدم کم شعور همینه،

مذهبی بشه خیابون رو بند میاره و مزاحم مسیر مردم میشه،

مسجدی بشه با بوی گند پاش مردم رو فراری میده،

بازاری بشه با دروغ و تقلب بازار رو به گند میکشه،

اداری بشه اینقدر می خوابه و از زیر کار در میره که لعنت مردم همیشه دنبالش باشه.

مشکل دین نیست. مشکل اعتقاد نیست. مشکل اونهایی هستند که حمایت میکنند. اگر بخواهی خوب و بد چیزی رو از روی طرفدار ها و دشمن هاش تشخیص بدی آخرش همین میشه

نظرات 3 + ارسال نظر
علیرضا چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:12 ق.ظ http://akgeo.blogfa.com

سلام وبه قشنگی داری به منم سر بزن تبادل لینکم میکنم.منتظرتم.

قیس چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:31 ق.ظ http://www.qais.blogfa.com

سلام زبیا بـــــود من آبم خوشحال میشم به من سر بزنی .. یا علی

علی چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:50 ب.ظ http://sahargaheomid.blogsky.com

بات موافقم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد