شدیدا دلم می خواهد پته یه نفر رو بریزم رو آب. ولی می ترسم

یه بنده خدایی هست که کل زندگیش رو می دونم. خیلی شنیدنیه. ولی نمی دونم چرا حس می کنم همین که بنویسم بیاد سراغم. داستان زندگی یه نفر به نام مصطفی که الان اگر اشتباه نکنم 13 تا پاساژ در شهرهای مختلف ایران داره و تا همین چند سال پیش دست فروشی می کرد و بیشتر در زمینه جوراب و چسب فعالیت می کرد. این آقا هر روز یه جایی می ایستاد و دست فروشی می کرد. نزدیک پاتوق ایشون یه جایی بزرگی بود که هر روز صبح یه نفر می رفت و بعد از یه ساعت میومد بیرون. این آقای م.م ازش می پرسه که شما هر روز یه ساعت چی کار می کنی؟

طرف میگه من میرم تریاک می کشم.

بعد چند روز صاحب ملک بهش میگه هرچی داری بفروش بیار ببینم چقدر پول داری. طرف هر چی داشته می فروشه و میاره.

صاحب ملک پولها رو می گیره و کلید رو بهش میده و میگه: این برای تو باشه. بقیه پولش رو هم کم کم بهم بده. از اون روز زندگی این حاجی عوض شد و الان شده یکی از میلیاردر های ایران.

حیف که جرات ندارم زیبایی های زندگیش رو بنویسم. میشه گفت خداوندگار ریسک و جسارته.

ازش خوشم میاد.

آقای مشایی در این مورد توضیح بدهید

صحبت از ارتباط احتمالا کاری آقای مشایی با یک خانم است.

خانمی که از آمریکا به ایران آمد، بدون گذراندن مراحل قانونی، طی چند روز شرکتش را تاسیس کرد و البته با سرمایه ای نزدیک به یک میلیون تومان. و بعد از چند روز توانست قرار دادی به ارزش 450 میلیارد تومان منعقد کند. قرار دادی برای ساخت یک ساختمان در جزیره کیش. و ناگفته نماند که طبق قانون قرار دادهای کلان باید به مناقصه گذاشته شود و طی دو یا سه مرحله شرکت مجری طرح انتخاب شود. قانونی که دوشادوش بسیاری از قوانین دیگر لگدمال شد. این شاهکار آقای مشایی در بسیاری از خبرگزاری ها از جمله شفاف و تابناک منتشر شد.

لینک این خبر در سایت تابناک

زیگیل علل و درمان آن

احتمالا تا به حال در مورد زیگیل شنیده اید و یا شاید خودتان به آن مبتلا باشید.

زیگیل به طور خلاصه و عامیانه عبارت است از سفت شدن قسمتی از پوست که معمولا توسعه و رشد پیدا کرده و برجسته می شود. ریشه اصلی زیگیل ویروسی است و درمان های متفاوتی دارد.

راه انتقال زیگیل معمولا از طریق انتقال ویروس از راه زخم است. کافی است قسمت زخم شده با این ویروس تماس پیدا کند تا منتقل شود. این ویروس می تواند وارد خون شود.

پزشکی نوین از زیگیل به عنوان یک منبع درآمد خوب استقبال می کند و راه های متنوعی را برای کنترل آن پیشنهاد می کند. مثل فریز کردن از طریق تماس ازت مایع و یا سوزاندن و همینطور از طریق جراحی و برداشتن. اما کمتر پزشکی حاضر می شود این منبع در آمد را قطع کرده و روش درمان آن را آموزش دهد.

همانطور که گفته شد زیگیل یک بیماری پوستی با ریشه ویروسی است. پس کافی است پوست را تقویت کنید و با ویروس مقابله کنید. یعنی:

1- مرتبا منطقه آلوده به ویروس را با صابونهای آنتی باکتریال شستشو دهید(روزانه 2 تا 3 بار)

2- ویتامین E مصرف کنید. ترجیحا از نمونه های آمریکایی استفاده کنید.

3- روی مصرف کنید. در این مورد نیز نمونه های آمریکایی بهتر است.

4- از داروهای مخصوص از بردن زیگیل هم می توانید استفاده کنید. داروی ورومیل بهترین نمونه است که مشابه ندارد. اصل این دارو حدود 18 هزار تومان قیمت داشته و به خوبی می تواند زیگیل را به طور کامل از بین ببرد.(به شرط رعایت موارد بالا). در صورت تمایل می توانید ضمن رعایت موارد بالا یک مرحله از روش انجماد با ازت (فریز) و یا سوزاندن استفاده کنید.

توجه کنید که طبق قانون برای هر مرحله سوزاندن پزشک عمومی می تواند تا 15هزار تومان و متخصص تا 30 هزار تومان از شما دریافت کند و در صورت پرداخت مبلغ بیشتر کافی است از پزشک رسید دریافت کنید(با ذکر تعداد و مبلغ) و با شماره 124 تماس بگیرید تا بقیه پولتان از پزشک دریافت شده و به شما تحویل شود.


درخواست پیشنهاد برای سفر

یه پیشنهاد برای مسافرت بدید که بشه توی 2 روز از تهران رفت و برگشت. در ضمن نیازی به ماشین شاسی بلند نداشته باشه و با پراید هم مقدور باشه.


پی نوشت:محض رضای خدا یه پیشنهاد بنویسید توی نظرات. داره جمعه میشه.

کشف پرنده ماقبل تاریخ در توابع مشگین شهر

جسد این پرنده ماقبل تاریخ در یک روستا پیدا شده و سالم بودن جسد نشان دهنده این است که چند روز بیشتر از مرگش نگذشته. البته بعد از کشف این پرنده که گوشتخوار به نظر میرسه، یکی از اهالی جسد رو برداشته و مخفی کرده و الان مسئولین به دنبال کشف جسد هستند. به نظر من که یه جای کار میلنگه. بعید میدونم جنازه واقعی کشف بشه. ولی بر فرض که این جسد متعلق به یه موجود زنده بوده و واقعا در این روستا کشف شده، الزاما به معنای این نیست که این پرنده طی میلیون ها سال زیر رادار و دور از چشم مردم زندگی کرده. شاید حاصل علم شبیه سازی باشه. تصویر زیر توسط موبایل یکی از اهالی گرفته شده.

تکمیلی: بررسی های مسئولین نشان داد که این جسد متعلق به یک شغال و یا روباه کوچک اندام بوده که قسمت انتهایی بدنش کنده شده.

مصاحبه جالب احمد خاتمی با نشریه شما

قسمت هایی از این مصاحبه:

برداشت ما این بود که اگر جریان فتنه رأی می‌آورد، مشکلات عدیده داشتیم.

آقای دکتر احمدی‌نژاد 35 میلیون رأی داشته و به علت ولائی بودنش 10ـ12 میلیون رأی را از دست داده و اگر حمایت ولایت نبود، شاید ایشان رأی بیشتری می‌آورد.

کیست که نداند آیت‌الله مصباح یزدی از حامیان جدّی و اهل پشتکار ایشان بود؟

بخش عمده‌ای از اعضای خبرگان یا ائمه جمعه هستند یا نمایندگان ولی‌فقیه در نهادها و استان‌ها. اینها که منصوب رهبری هستند، چگونه می‌توانند بر رهبری نظارت کنند؟

خبرگان رهبری دو وظیفه دارند: اول: نصب رهبر به هنگام ضرورت و دوم: مسئله مراقبت بر بقاء شرایط رهبر. بعضی‌ها از دل مراقبت، نظارت را بیرون می‌آورند.


بنده تلاشم در جهت رأی به جناب احمدی‌نژاد فقط به خاطر تمکین از نظر مقام معظم رهبری بوده است


مقام معظم رهبری فرمودند مسائل را اولویت‌بندی کنید


لینک این مصاحبه جالب و خواندنی در سایت تابناک کلیک کنید.

به به. ماشین هم خیلی حال میده. مخصوصا که بار اول باشه سوار بشی، بعد بری توی یه خیابون پر ترافیک و حواست نباشه و از مقصد رد بشی. حالا تصمیم بگیری دنده عقب بیای و بری روی یه پل. تصور کن دو نفر برند خیابون رو بند بیارند که قراره بنده دنده عقب بیام. اینجا بحث دور دو فرمونه مطرح میشه که میتونه به 5 فرمون افزایش پیدا کنه و در کنار آلارم گوش نواز بوق ماشین ها لذتی زاید الوصف رو ایجاد میکنه.

بن لادن مرد

مرگ اسامه بن لادن مرد شماره یک القاعده بمب خبری روزهای گذشته بود. اما زندگی و مرگش معمایی حل نشده باقی ماند.

اگر فراموش نکرده باشید چند وقت پیش ریگی توسط ایران شناسایی شد و ایران ریگی رو دستگیر کرد.

چرا آمریکا سعی نکرد بن لادن رو دستگیر کنه و او رو کشت؟

چرا هیچ دادگاهی برای بن لادن برگزار نشد؟ چرا جسد بن لادن به سرعت به دریا انداخته شد؟

اگر روند دستیابی به بن لادن اینقدر ساده و بدون مقاومت سنگین نظامی به دست اومد، چرا در ده سال گذشته این اتفاق رخ نداد؟ واقعا دستیابی به بن لادن این همه سال زمان لازم داشت؟

بن لادن به عنوان یکی از ثروتمند ترین شخصیت های عربستان، چرا به افغانستان رفت؟

ارتباط بن لادن با سرویس های اطلاعاتی آمریکا چی بود؟

این سئوالات برای من حل نشد. توجیهات آمریکایی برای کشتن بن لادن منطقی نیست. اونها مدعی هستند که نگه داشتن بن لادن پر هزینه و پر خطر بود. ولی به نظر من مسئله این نیست.

بحثی در ولایت فقیه

چند روز پیش آقای مصباح یزدی در سخنانی دور از ذهن اعلام کرد: عدم تبعیت مطلق از ولایت فقیه به منزله شرک بالله است. در این زمینه مقالات مختلفی نوشته شد که اکثرا این انحراف را مورد نقد قرار دادند. من ضمن استفاده از مقاله سایت الف که در تابناک هم منتشر شده مطالبی رو در این مورد می نویسم.

نکته اول: توجه کنید که اعتقاد به عصمت ولی فقیه کفر و گناه است. جالب اینکه عصمت پیامبر هم همیشه مورد مناقشه بوده و هنوز هم به جز شیعیان هیچ کس عصمت پیامبر رو قبول نداره. (در میان اهل سنت عصمت در انتقال وحی خدا به مردم مورد تائید است. نه معصومیت انسان)

نکته دوم: ولی فقیه در ذات کسی نیست. بلکه اعمال و رفتار و شخصیت نشان دهنده لیاقت فرد برای این عنوان است. توجه کنید که بنیان گذاران اصلی مبحث ولایت فقیه (علما و مراجع: 1- منتظری 2- خمینی 3- خامنه ای 4-مطهری) در نوشته ها و قوانین، شروطی رو قرار دادند(مثل شجاعت، ذکاوت، سلامت و ...) که هر زمان ثابت بشه یکی از شروط نقض شده، ولایت هم از فرد مورد نظر برداشته میشه.

نکته سوم: قرار دادن هر فردی، چه ولی فقیه، چه معلم، چه رئیس و ... در شرایطی که انتقادی بر او وارد نباشه گناهی است نابخشودنی. چون این کار به معنای خشکاندن ریشه امر به معروف و نهی از منکر است. همینطور که می دونید عدم وجود منتقد در کنار قدرت نامحدود و ثروت نامحدود زمینه های اصلی فساد افراد رو فراهم می کنه. توجه به این مساله حیاتی باعث شد که پیامبر و امام علی و سایر امامان هرگز خود رو از تیررس انتقاد مردم کنار نکشند و حتی پیامبر در انتهای عمر از مردم خواست هر کس شکایتی یا طلبی داره بیان کنه و حاضر شد در حضور جمع و در مسجد شلاق بخوره. امام علی هم علاوه بر قبول انتقاد با تشبیه قدرت به آب بینی بز و فاصله گرفتن از ثروت، ریشه فساد رو کنترل کرد. هر فرد و گروهی که سعی کنه جلوی انتقاد از ولی فقیه رو بگیره، چه عالمانه و چه سهوی، مرتکب ظلم و خطای نابخشودنی شده و فرصت داشتن یک ولی فقیه رو مورد خطر قرار داده.

مبحث بسیار گسترده است ولی تجربه من از فحاشی موجوداتی که خود رو نماینده خدا می دونند باعث میشه که بیشتر از این مبحث رو باز نکنم. لیک مقاله مرتبط در سایت تابناک. کلیک کنید

به سلامت

می خواستم توی وبلاگش نظر بگذارم. ولی ولش کن. اصلا اهمیتی نداره.

هر کسی هر جور دوست داره زندگی میکنه. زنگ نزن، سر نزن، نظر نده، ایمیل نده، اصلا همون وبلاگ غراضه ات رو هم ببند و برو. این وسط فقط یه چیز حیف میشه

احترامی که تو ذهنم برات قائل بودم. تا من باشم آدم شناسیم رو درست کنم.

باز میاد میگه: سرم شلوغ بود. به خدا نرسیدم. اصلا اینترنت وصل نشدم. پول نداشتم خطم قطع شده بود. ... نمی دونم، شایدم اون زمان گذشت، الان بگه دوست نداشتم. همین.

هر جا هستی خوش باشی. فردایی زیبا رو برات آرزو میکنم.

برو به سلامت.

من، پیرزن و مترو

می خواستم برم هفت تیر. خیلی عجله داشتم. به سرعت کارت کشیدم و از گیت رد شدم. به سرعت خودم رو به پله برقی رسوندم. جمعیتی که به سمت بالا حرکت می کرد خبر از حضور مترو در ایستگاه میداد. بر خلاف میلم روی پله برقی با سرعت به پایین حرکت کردم تا اینکه به پیرزنی رسیدم که چادر مشکی بزرگش تمام سطح پله رو گرفته بود. چندین بار با صدای رسا گفتم: ببخشید خانم میشه برید کنار. عذر می خواهم، اجازه میدید ما رد بشیم. ولی گویی مجسمه ای بود و بس. خوشبختانه پله برقی به لحضات استرس پایان داد و به پایین پله رسیدم. با فرزی تونستم از کنار چادر بزرگ رد بشم و خودم رو به مترو برسونم. اما در قطار در حال بسته شدن بود و من زمانی به در رسیدم که کاملا بسته شده بود. با افسوس به حرکت قطار نگاه کردم تا اینکه صدایی توجه من رو به خودش جلب کرد.

مادر دیدی بیخودی عجله می کردی. نرسیدی. هیچکدوم نرسیدیم. صبر کن به دل درست و سر حوصله با مترو بعدی برو. عجله کار شیطونه مادر. دیگه هم بی خودی عجله نکن.


هنر شیطان

حاکمی ظالم و خبیث در کشوری حکومت می کرد. روزی با غرور ایستاد و فریاد زد: شیطان کجایی؟ تو هرگز به گرد پای من هم نمی رسی.

در همین لحظه پیرمردی آرام به او نزدیک شد و  گفت: پسر جان با من کاری داری؟ من شیطان هستم.

- شیطانی که آوازه اش به سراسر زمین رسیده تو هستی؟ فکر می کنی می تونی خودت رو با من مقایسه کنی؟

* بیا مسابقه بدیم. 5 سال دیگه همدیگه رو می بینیم و کارهامون رو مقایسه می کنیم.

5 سال گذشت و هر دو به سر قرار اومدند. اول شیطان از حاکم پرسید بگو در این 5 سال چه کردی و حاکم گفت:

من در این 5 سال صداقت و راستی رو نابود کردم. دروغ رو بنیان گذاشتم و به ارزش تبدیل کردم. لقمه های حرام رو به سفره های مردم فرستادم. در این مدت جنایت های بسیاری کردم و مردم زیادی رو به زندان انداختم و شکنجه کردم. اقتصاد کشورم رو متلاشی کردم و فقر و فحشا رو نهادینه کردم. من مردم کشورم رو از دین متنفر کردم و دین رو به عنوان ابزاری برای کشتار مردم معرفی کردم. من جهان رو به سمت جنگی بزرگ بردم و آرامش رو از همه مردم سلب کردم. من هر بی لیاقتی رو به قدرت رسوندم و دزدی های بزرگ انجام دادم. حالا تو بگو چه کردی.

شیطان گفت:

من دنبال پسرها و دخترهای زیادی رفتم و اونها رو وسوسه کردم. بعد از مدتی دختری پیدا کردم که خیلی آروم و سربزیر بود. یه پسر هم توی همون محل پیدا کردم. مدتها وسوسه کردم تا به مرور پسر به دختر توجه کرد و به مرور شماره داد و کم کم با هم دوست شدند. مدت زیادی طول کشید. خلاصه همین دیروز توی خونه پسره با هم قرار گذاشتند.

حاکم برآشفت و با خشم گفت: تو فقط در این مدت تونستی همین کار رو انجام بدی.

شیطان با نگاهی مکارانه رو به حاکم کرد و گفت:

من اگه بتونم یه زنازاده دیگه مثل تو درست بکنم برام کافیه.

بسیار فوری. ویروس خطرناک

 ممکن است نامه ای معمولی و به ظاهر بیخطر با موضوع
 Here you have it
 
 به شما برسد. اگر آن نامه را باز کنید یک پیام روی صفحه مانیتور ظاهر می
 شود که نوشته "حالا دیگر دیر است. زندگی شما دیگر زیبا نیست. البته این
 متن به انگلیسی و به این صورت ظاهر می شود
 
 
 It istoo late now. Your life is no longer beaytiful...

 پس از آن تمامی اطلاعات و هرآنچه در کامپیوتر دارید از بین می رود و
 فرستنده ایمیل به نام، ایمیل و رمز عبو شما دست پیدا می کند. این یک ویرس
 جدید است که از عصر روز شنبه در شبکه اینترنت در حال چرخش است. آ او ال
 وجود این ویروس را تائید کرده و ویروس یاب های موجود قادر به دفع این
 ویروس نیستند

خیلی مهم

نام خلیج فارس در سایت گوگل به رای گیری گذاشته شده و با توجه به کاهش درصد رای خلیج فارس به و نزدیک شدن آن به 60% احتمال داره که به زودی نام خلیج ع ر ب .. برای همیشه در گوگل جایگزین بشه. لطف کنید حتما روی لینک زیر کلیک کنید و به خلیج فارس رای بدید. به هر کس هم می تونید اطلاع رسانی کنید.

http://www.persianorarabiangulf.com/index.php

در ضمن در هر روز میشه یه رای داد.

دوستانی که وبلاگ دارند حتما توی وبلاگشون اطلاع رسانی کنند.

فاحعه ای دیگر از بیمارستان امام خمینی

بیمارستان امام خمینی که سوابق بسیاری در جنایات اخلاقی را در کارنامه خود دارد، فاجعه  اخلاقی و انسانی دیگری را آفرید. مسئولان بیمارستان امام خمینی پس از آنکه متوجه شدند 2 نفر از بیمارانشان توانایی پرداخت هزینه های بیمارستان را ندارند، آنها را سوار بر آمبولانس به خارج از شهر انتقال دادند و با همان لباس بیمارستان، در کنار خیابان جاده رها کردند. خوشبختانه یک راننده کامیون پس از مشاهده بیماران مورد را به پلیس اطلاع رسانی کرد و این 2 نفر به بیمارستان فیروز آبادی ری منتقل شدند.

نکته جالب اینکه رئیس روابط عمومی بیمارستان امام خمینی در ابتدا موضوع را انکار کرد و گفت که این دو نفر بیمار ما نبوده اند. ولی در حین مصاحبه در مورد حواس پرتی یکی از بیماران صحبت کرد که به وضوح یک اعتراف محسوب می شود. بیمارستان امام خمینی همچنین در زمینه عمل جراحی قلب نیز از تجهیزات غیر استاندارد استفاده می کند که موجبات جراحات و سوختگی شدید بیماران را فراهم می کند.

امیدواریم به زودی شاهد محکومیت مسئولان جنایت کار این به اصطلاح بیمارستان باشیم.

لیک خبر در سایت عصر ایران. کلیک کنید