خبر: دستور العمل تفکیک جنسیتی در مراکز پیش دبستانی صادر شد.


توضیح 1: خاک بر سرشون با این دستور العمل صادر کردنشون


توضیح 2: اونی که این دستور رو صادر کرده، بد نبود در مورد علت اینکه قصه گو های کودکان و معلم های کلاس های پیش دبستانی و کلاس های اول تا سوم دبستان خانم هستند تحقیق می کرد. البته اگر شعورش به تحقیق می رسید، با این کار، تفکر جنسیتی رو از پیش دبستانی توی ذهن آینده سازان کشور هک نمی کرد.


توضیح 3: (خطاب به صادر کننده دستور:) مغز بچه پرسشگره. از ترک دیوار هم سئوال می پرسه. خودت اولین بار که از زنها جدات کردند توی ذهنت این سئوال ایجاد نشد که چرا؟؟؟؟؟؟؟  اصلا می فهمی سن تکلیف و بلوغ مفهومش چیه؟ در تمام دوران کودکیت هیچ وقت برات پیش نیومد که چیزی رو ازت بگیرند(حتی یه اسباب بازی) و بعد تا مدتها چشمت دنبالش باشه؟ نمی فهمی ذات انسان نسبت به اونچه ازش منع بشه حریصه؟ بد خود تو 20 سال دیگه می پرسی: چرا 40 نفر به یه زن تجاوز کردند؟ البته امیدوارم تا 20 سال دیگه فرشته های الهی ازت این سئوال رو بپرسند و در جوابشون منگ و عاجز بمونی مثل خری که تو گل گیر کرده.

یه پیشنهاد برای خرید خونه بدید

حدود 100 تومن قدرت خرید دارم. پیشنهاد بدید کجا خونه بخرم. در ضمن خودم می خواهم بشینم و اصلا هم نمی خواهم وام بگیرم. هر کس پیشنهاد خوبی داره تو نظرات برام بنویسه.

در واقع پیشنهاد بدید کجای تهران دنبال خونه بگردم.

در مورد تبلیغات شبکه های ماهواره ای

تمایل نداشتم این مطلب رو بنویسم. ولی از اونجا که امروز خوندم بیش از 60 درصد مردم ماهواره دارند و به طور متوسط 3 ساعت تماشا می کنند این مطلب رو می نویسم.

احتمالا شما هم با تبلیغات مختلف برخورده کرده اید. دستگاه هواپز، عینک ترو کالر و ...

برای خرید دستگاه هواپز به یکی از نمایندگی های تفلون رفتم و پرسیدم همچین دستگاهی دارند. جواب جالبی شنیدم.

بهم گفت کل بازار رو بگرد و ببین حتی یه شرکت معتبر این محصول رو تولید کرده؟ بهش گفتم نه.

گفت نکته همینه که اگر محصول به درد بخوری بود حتما شرکت های بزرگ تولید می کردند.

این یه واقعیته.

من خودم زمانی از عینک سررشته داشتم. یه عینک ترو کالر رو دیدم. خدایی خیلی بهش بها بدی با پول جعبه اش 10 هزار تومن می ارزه. می فروخت 35 هزار تومن. یه محصول کاملا بی ارزش. فریم عینک حداکثر 1000 تومن می ارزید. شیشه با uv400 .

خواهش می کنم گول نخورید. اگر محصولاتشون ارزش داشت به جای یه خط موبایل، یه آدرس و یه تلفن ثابت اعلام می کردند.

سایت آخرین نیوز رفع فیلتر شد

این هم آدرس سایت خبری آخرین نیوز: http://www.akharinnews.com

متن یک کلاس - پل

رفته بودم به یه کلاسی قسمت هایی از کلاس رو می نویسم.

مدرس: به نظر شما برای اینکه مردم در چهارراه ها به چراغ احترام بگذارند باید چیکار کنیم؟

من: آقا بهتره از پل عابر پیاده استفاده کنیم.

مدرس: نه پل عابر منظورم نیست.

دانشجوی دختر: آقا پل عابر پیاده باید پله برقی داشته باشه. چون پیرها نمی تونند از روش رد بشند، مجبور میشند از خیابون برند.

دانشجوی پسر: آقا ما هم که جوونیم برامون سخته. پل باید پله برقی داشته باشه.

مدرس: کلا پل رو بی خیال بشید.

دانشجوی دختر:آقا بعضی ها عجله دارند، ترجیح می دند برای اینکه سریع تر برسند به جای پل از خیابون رد بشند.


ادامه مطلب ...

باحالترین متلکی که شنیدم

به علت اینکه 4 برابر بقیه مطالبم بازدید داشت، آوردم اینجا.


دیروز به طور تصادفی این متلک رو شنیدم. چون یه کمی زشته می گذارم توی ادامه مطلب.

ادامه مطلب ...

شکست سنگین سرویس های اطلاعاتی دشمن با قطع آب

خدا رو شکر که یه بار دیگه از یه امتحان سخت بیرون اومدیم و با همکاری یک باغبان که اقدام به قطع آب کرد، دشمن سرافکنده شد.

ماجرا این بود که تعدادی دختر و پسر در پارک به سمت آب رفته بودند و همدیگه رو خیس کردند. از اونجا که در هوای گرم آب بازی بهشون مزه کرده بود یه مدتی به این عملیات ادامه میدند تا اینکه یه باغبون آب رو قطع می کنه و شهروندان خیس محل جرم رو ترک می کنند.

اولش فکر می کردیم اینجوریه ولی بعد فهمیدیم اصلش اینه:

تعدادی از حامیان جریان فتنه که توسط ابزار جنگ نرم (فیس بوک) با هم آشنا شده بودند، به قصد اخلال در نظم عمومی آب بازی کرده بودند که با هوشیاری نیروی های نظامی بازداشت شدند و به این ترتیب یک بار دیگر سرویس های اطلاعاتی دشمن سرافکنده و مغلوب شدند.


خدا رو شکر که نمایندگان مجلس در این خصوص به مردم اطلاع رسانی کردند. وگرنه من ساده لوح فکر می کردم آب بازی با گرمای هوا ارتباط داره.

شرط ازدواج مجدد کاربردی زنان برای شوهرشان. بخونید و دعا کنید.

فیلم طلا و مس رو دیدم. از نظر احساسی و طنز نسبتا ترکیب خوبی داشت. اگرچه در کل من نپسندیدم. یه صحنه جالب هم داشت. یه جایی زنه به شوهرش میگه: اگه خواستی برو یه زن دیگه بگیر، ولی بر و روش از من بهتر نباشه.

دلم به حال مرد بیچاره سوخت. زنه فرستادش پی نخود سیاه. بعید می دونم بتونه یکی پیدا کنه که در مقایسه با زنش زشت تر باشه.



پی نوشت: یه مقدار مبالغه کردم. چون طفلی زنه همچین زشت هم نبود. یعنی یه جورایی باید بگم خوب هم بود. ولی این شرط می تونه به درد خیلی از زنها بخوره. حسابی کاربردیه.

ایزابل سالاری

ظاهرا این عکس ها ربطی به این خانم نداره و خبر سرکاری باشه. برای توضیحات بیشتر به نظرات همین مطلب مراجعه کنید.

----------------------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------------------------

ایزابل سالاری، هنرمند ایرانی الاصل مقیم بریتانیاست که در سن 12 سالگی توجه جهانیان را به نقاشی هایش جلب کرده. ایزابل در نقاشی هایش از رنگ و روغن استفاده می کند.

البرتو وسپاتسیانی، کارشناس برجسته نقاشی در ایتالیا در مورد او گفته: من به عنوان رییس مرکز بین المللی نقاشی ویا مارگوتا ایتالیا، باید بگویم برای نخستین بار است که شاهد خلق چنین اثار فوق العاده زیبا توسط یک کودک ایرانی هستم چرا که این نوع اثار در جهان تا به امروز فقط توسط نقاشان معروف بزرگسال و حرفه ای خلق شده است.

تصاویر زیر توسط این هنرمند خلق شده.

ادامه مطلب ...

قهرمان شدم

در یک سری مسابقه شطرنج باز هم قهرمان شدم. خیلی می چسبه. تنها عیبش این بود که حریف هام خیلی ضعیف بودند. همچنین هلو میشد همه رو برد.

می خواستم توی رشته دو شرکت کنم، ولی ترسیدم ببازم. دیدم شطرنج ریسکش کمتره.

من و مورچه

سالها به مورچه ای که عاشق یه تفاله بود خندیدم. غافل از اینکه خودم سالها عاشق یه آشغال بودم.

اعتراض به ساختمان پزشکان توسط طلاب و حسن عباسی

جمعی از طلاب با امضای طومار خواستار توقف پخش سریال ساختمان پزشکان شدند. طلاب معتقد هستند که این سریال مروج لودگی و مسخرگی و بی بند و باری است. همچنین روابط زن و مرد در این سریال مطابق خواست رهبری نیست.

حسن عباسی نیز مدعی است که این سریال مروج تفکرات فروید است.


پی نوشت: توی یه سایتی این خبر رو زده بود بعد توی نظراتش یه نفر نوشته بود:

"ما لرها ملاصدرا رو هم نمی شناسیم، چه برسه به فروید"