تست هوش ۱

چه حرفی به جز E می تونه در ادامه قرار بگیره؟

خوب فکر کنید و برای دیدن پاسخ به ادامه مطلب بروید




















پاسخ: حرف F. درست گفته بودید؟

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد نادر سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:27 ب.ظ http://www.soillover.blogsky.com

سلام علی جان
ممنون از دعوتت
من نتونستم حدث بزنم
تازه ادامه مطلب رو هم که خوندم دوزاری ام نیافتاد
مربوط به یونیسف میشه؟

نه. فرق اف و ای توی خطیه که پایین ای هست. حالا توی این عکس چون یه خط اون پایین داریم اف هم می تونیم بنویسیم مثل ای میشه.

نینا جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ب.ظ

نه درست نگفتم

راستی یه گله ازت داشتم

من سر نزدم تو هم سر نزدی

سر نزدن من که دلیل داشت زیاد حال و اوضاعم خوب نبود تو رو نمیدونم

نه به خدا. من چند روز اینترنت دسترسی نداشتم.

طاهره یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:17 ب.ظ http://gliar.blogsky.com/

عالی بود.تست خیلی جالبی بود.
نه نتوستم درست حل کنم اما می خواستم بازم فکر کنم اما نمی دونم چرا نظرات رو خوندم و اونجا جواب بود!با کمال تاسف
شاد زی

ببخشید. به بزرگواری خودتون ببخشید. سعی می کنم برطرف کنم. با اینکه نوش دارو بعد از مرگ سهراب زیاد سودی نداره.

طاهره یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:49 ب.ظ

برادرم درست حلش کرد.دلیلش هم درست گفت!
هفت سال از خودم کوچیک تره!بهش امیدوار شدم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد