تست هوش ۲

در جعبه بالایی به جای علامت سئوال چه تصویری می تواند قرار بگیرد؟



خوب فکر کنید و برای دیدن پاسخ به ادامه مطلب بروید

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ:

تصویر بالا در واقع 2،3،4 و 5 خشت بودند از سری 52تایی ورق بازی که بر روی هم قرار گرفته بودند، طوریکه فقط بالای هر کدوم قابل مشاهده بود. پس منطقی است که برگ تک در بالای آنها قرار داشته باشه.

جواب شما چی بود؟ درست بود یا نه؟

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:15 ق.ظ

سلام چطوری . خوبی بی وفا؟
حالا که فعلا روزه ام ذهنم گناه داره فکر کنم. ولی بعدا میام جوابشو میگم.
منم اپم

بی وفا چرا؟ به قول بامشاد: بی وفایی بی وفایییییییییییییی دل من از غصه داغوووووووووووووووننننننننننن شدههههههههههههههههه

مریم پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:48 ب.ظ

اخجوننننننننننننننننننن جوابم درست بود. روزه ام دروغ نمیگم. من خیلی باهوشم. میدونستی؟

من اپم. بفهم...........

طاهره شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:38 ب.ظ

جوابم درست بود!

آب و هوای پاک روی افزایش هوش خیلی موثره. یه تست دیگه هم دارم.اون رو تونستی درست حل کنی؟

نیلو دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:47 ب.ظ

:دی شرمنده می کنی :دی

نینا چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:39 ب.ظ

نه درست نبود

هر چند که از مخ خودم اصلا انتظار درست فکر کردن هم ندارم با این اوضاع و احوالی که دارم

البته باید آدم هوش بالا و خلاقیت داشته باشه. و گرنه بدون تمرکز و فکر متوجه نمی شی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد