جمله ای از گلسرخی

بسپاریم بر سنگ مزارمان تاریخ نزنند؛ تا آیندگان ندانند بیعرضگانِ این برهه از تاریخ ما بوده ایم
گلسرخی
نظرات 3 + ارسال نظر
نبات چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:13 ب.ظ http://vajevuje.persianblog.ir/

سلام..وبلاگ خوب و جذابی داری..تبریک میگم..
خوشحال میشم به منم سر بزنی..من یه وبلاگ تبلیغاتی دارم..در واقع من عضو یه شرکت تبلیغاتیه دیگه هستم.. یعنی در این شرکت استخدام شدم..این یک شرکت هرمی نیست..و کارش کاملا با شرکت های هرمی متفاوته.. شما در این سایت ثبت نام میکنی(ثبت نام کاملا رایگانه)
سپس لینکی دریافت میکنی و با آن لینک میتوی این شرکت را به دیگران تبلیغ کنی و در ازای کاری که انجام میدی دستمزد بگیری..هر چه بیشتر تبلیغ انجام بدی دستمزد بالاتری میگیری و بالعکس...
شرکت گرین هورس یک شرکت تبلیغاتیه که برای شرکت های معتبر دیگه کار میکنه و هر چقدر عضو بیشتری داشته باشه پول بیشتری از اون شرکت ها میگیره و درصد مشخصی از درآمدش رو به اعضاش میده.. توصیه میکنم به وبلاگه من بیای و مطالب رو به دقت بخونی...

غزلک چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:51 ب.ظ

شوکه شدم از خوندش!!!

همون خسرو گلسرخی شاعر که اعدامش کردن؟

ظاهرا که همونه. گلسرخی مسلمون نبود. ولی در بیدادگاهی که حکم اعدامش رو دادند سخنش رو با نام امام حسین شروع میکنه.

masoud ! پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:01 ب.ظ

adam bayad cheghad etebar va ehteram dashte bashe ke chenin chizi bege !
budane ma ke hiche
nabudemun degar konan hich :d

مرد بزرگی بود گلسرخی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد