این خواب جدید توی کمتر از ۲ روز بیش از ۷۰ بازدید داشته اصلا قضیه مشکوکه! اگه همینطور غیر عادی بازدید هاش رشد کنه احتمالا باید چند ساعتی دقیقا همه چیز رو کنترل کنم ببینم چه اتفاقی داری میفته.

نظرات 3 + ارسال نظر
طاهره پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:33 ب.ظ

خب ببینید کی کلیک کرده؟!
شاید همش کار یک نفر باشه
از وبگذر استفاده کنید
http://www.webgozar.com/
عضو بشید بعد برای وبلاگتون ایجاد شمارنده بکنید و بررسی کنید کی از کجا و چه جوری میاد تو وبلاگتون!
البته اگر عضو نباشید من نگا کردم هیچ شمارنده ای تو وبلاگتون ندیدم به خاطر همین گفتم!

الان هم می تونم متوجه بشم کی از چه آی پی و در چه زمانی به وبلاگم وصل شده. ولی باید وصل باشم و کنترل کنم. از وبگذر زیاد خوشم نمیاد.

مریم جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:20 ق.ظ

حالا بهت میگم چرا؟ اخه امار بازدید کننده های مطالب طنز و.......... همیشه بالاست.

نیلو جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:16 ب.ظ

آخه گفتین ۲ دقیقه وقت میگیره همه کنجکاو شدن‌:دی

شاید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد