یک آیه به مناسبت شب قدر

یه آیه توی قرآن دیدم که هم عربی آیه یادم رفت و هم شماره آیه و هم سوره. کلا یادم رفت. فقط معنیش این بود:

ما روزی را از آسمان برای شما می فرستیم. این شما هستید که با اعمالتان آن را حلال یا حرام می کنید. پس به خدا افترا نبندید.


خیلی جالب بود. یعنی من بر حسب تلاش و ظرفیت و سایر فاکتورها یه روزی مشخص و معین دارم که به دستم میرسه. حالا می تونم عین آدم بدست بیارم یا با  کلک و دروغ و دزدی و ... . به هر حال مثلا من قراره ۱۰۰ میلیون تومن بدست بیارم. چون تلاش کافی کردم و ظرفیتش رو هم دارم. پول به من میرسه. ولی چطوریش رو خودم معلوم می کنم. اگر همه به این مساله اعتقاد داشته باشند ریشه خیلی از دزدی ها و دروغ ها کنده میشه.

نظرات 2 + ارسال نظر
طاهره پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 ق.ظ

جالبه!!!
خیلی وقتا واقعا به این نتیجه میرسم که با وجودی که آیه های قران ثابته ولی همیشه تازه است

در واقع این نگاه و فکر آدمها هست که همیشه تازه است

جوجه تیغی دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 ب.ظ

مسئله اینجاست که ما به باور واعتقادنرسیدیم همین...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد