عجب ... پیدا میشند تو این مملکت

سلحشور رو که می شناسید؟ همون کسی که سریال یوسف پیامبر رو دزدید و طوری که حتی طرفدارهاش هم نتونستند سکوت کنند و این رو خبر توی صدا و سیما هم پخش کردند. نوری زاد رو هم که می شناسید. مردی که آنقدر سوابق انقلابی داره که اگر اعدام هم بشه جنازه اش به صد تای سلحشور شرف داره.

یادمه چند سال پیش عید یه برنامه بود به نام مرد هزار چهره. پژمان بازغی داشت به عنوان پلیس از مهران مدیری بازجویی می کرد. یه جایی مدیری ازش پرسید کی منو لو داده؟ مادرم بوده؟

بازغی گفت: نه اون بنده خدا چیزی نگفت.

دوباره مدیری گفت: بابام بوده؟

باز هم پلیس گفت: نه بابات هم چیزی به ما نگفت. خودمون گشتیم و تونستیم پیدات کنیم.

بعد مدیری در حالیکه کاملا طلبکار بود گفت: این که نمیشه. بالاخره یکی باید منو لو داده باشه.

بعد هم با نگاه عاقل اندر سفیه آقا پلیسه آروم شد و نشست سرجاش.

این مقدمه رو گفتم برای این مطلب.

چندی قبل نوری زاد در زندان یه نامه نوشته بود. توی قسمتی از نامه ذات بخش بندی خودی و غیر خودی رو نادرست عنوان کرده بود و گفته بود این بخش بندی باعث اختلاف در جامعه میشه. اونوقت یه سارق فرهنگی براش جوابیه نوشته و به طور خلاصه گفته: 

آقای نوری‌زاد اگر اینان که شما می‌فرمایید نباید غیرخودی خوانده شوند پس حتماً غیرخودی ها، مؤمنین و رزمندگان و خانواده های شهدا و محجبه‌ها و نمازخوان‌ها و علما و عرفا، دانشمندان و مخترعین، قاریان و حافظان غیرخودی هستند!!! آیا جز این است؟!

بعد هم منطقش رو ادامه داده که بالاخره باید یه غیر خودی داشته باشیم دیگه. این گل آقا که نقش مدیری رو به بهترین نحو اجرا کرد. بشینیم ببینیم کی پیدا میشه که نقش آقا پلیسه رو بازی کنه.

این هم لینک خبر توی سایت تابناک

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:26 ق.ظ

اولین باریه که میام واولین مطلبه که میخونم تو این وبلاگ . خواستم بگم لحنتون کمی بی ادبانه است. نقدی که بدون توهین باشه اثر بیشتری داره. حق یارت!

مطلب رو اصلاح می کنم. دفعه بعد که بیای لحنش اصلاح شده است. حق با شماست. ممنون از نظرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد