روغن جامد بهتر است یا مایع

می دونید فقط در ایران و افغانستان روغن جامد تولید میشه، نه در هیچ جای دیگه دنیا؟

می دونید روغن جامد می تونه باعث گرفتی عروق و سکته بشه و کلی مضرات دیگه داره؟

می دونید روغن مایع معمولی و غیر سرخ کردنی درجه حرارت بالا رو تحمل نمی کنه و در معرض حرارت به مواد سرطان زا تبدیل می شه؟

می دونید برای سرخ کردن حتما باید از روغن مخصوص سرخ کردن استفاده کنید؟

می دونید روغن مایع باید در دمای پایین و به دور از تابش نور نگهداری بشه؟

اگر می خواهید بیشتر در مورد روغن بدونید روی اینجا کلیک کنید.

نظرات 3 + ارسال نظر
?????؟؟؟؟؟ پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ب.ظ

سلام بر تو ای ...خوبیییییی؟ عیدت مبارک

ما اون روزا که امکانات نبود از این سم ها میخوردیم. یعنی امیدی هست؟!!!

البته به تو که کلا امیدی نیست

?????؟؟؟؟؟ شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:21 ق.ظ

سلام. خوبی؟
بدو بیا که من آپیدیده ام....

میگم آدرس که نگذاشتی. باید از روی اسمت بفهمم کی هستی؟

?????؟؟؟؟؟ یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:14 ب.ظ

به من میگی امیدی نیست تو که بیشتر قطع امیدی. قشنگ از لحن بیان من نمیفهمی منم ایا؟

چرا متوجه شدم. ولی تو که متوجه نشده بودی من متوجه شدم یا متوجه نشدم. اینجوری اذیت کردم. متوجه شدی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد