تست هوش 3

به جای علامت سئوال کدام گزینه باید قرار بگیرد؟

برای دیدن پاسخ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ: شکل ب. هر کدوم از دو خط طولانی در هر تصویر 45 درجه چرخیده. بنابر این با آخرین چرخش به شکل ب میرسیم. درست جواب داده بودید؟


نظرات 6 + ارسال نظر
طاهره سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:39 ب.ظ

من درست جواب ندادم.
خوشم اومد ولی ضد حال هم بود!

امین پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:52 ق.ظ http://www.6alpha.blogfa.com

حکایت جالبیست که فراموش شدگان فراموش کنندگان را فراموش نمی کنند.

سلام [لبخند] فکر میکنم اولین بار بود که به وبلاگت میومدم. خوشهال میشم به وبلاگم بیای تا نظرت رو درباره پستهایی که آپ کردم بگی.[قلب][چشمک][بوسه][گل][بدرود]

www.6alpha.blogfa.com

نیلو پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:46 ب.ظ

من اصلا متوجه نشدم چرا؟ چون به نظر من این ۹۰ درجه چرخیده !؟!؟

هر خط عمودی در H نسبت به تصویر قبلی و بعدی دارای زاویه 45 درجه است.

استارگرل سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:38 ب.ظ

کلا ملتوسرکارگذاشتی!

در راستای حمایت از دولت کریمه است دیگه. دارم به کاهش آمار بیکاری کمک می کنم.
تست هوشه دیگه. ایرادش چیه ای دختر سوپر استار؟

نیلو جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:13 ب.ظ

نه خدایی توضیح دادین فهمیدم :دی

جوجه تیغی یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:50 ب.ظ

این که آب خوردن بودبعدیشوردکن بیاد...

بابا تیز هوش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد