خودکشی

چرا مرگ؟ چرا خودکشی؟ تا حالا به خودکشی فکر کردی؟ حس می کنی تنها راهه؟
اصلا فرض کن خودکشی کردی. همین امروز با برق فشار قوی خودت رو برای همیشه نابود کردی.
بعد روحت به یه دنیای دیگه میره. جهان سکوت و نیستی. و اونجا ضعیف و ناتوانی و حتی نمی تونی پرواز کنی و تو قدرتی نداری. بعد بهت یه فرصت داده می شه. یه فرصت دوباره. فرصتی برای اینکه در یه جهان مادی برای خودت یه بدن داشته باشی و بهت یه عمر داده میشه که در مدت عمرت روحت رو قوی کنی. طوری که وقتی مردی قدرت پرواز و حرکت و خیلی چیزها داشته باشی. تو در اون شرایط پیشنهاد رو قبول میکنی تا بتونی با زندگی در جهان مادی روحی قوی برای خودت ایجاد کنی. حالا چشمهات رو ببند و بعد دوباره آروم باز کن. به آسمون نگاه کن و به درخت و به دستها  و بدنت و به این فکر کن که دوباره متولد شدی تا روحی قوی برای خودت بسازی و برای همیشه از احساس حقارت و فلاکت و ضعف رها بشی. امروز همون فرصت دوباره است. پس از نعمت خندیدن استفاده کن و به هر کسی که فکر میکنی می تونی کمکش کنی کمک کن و کوله بار شادیت رو با دیگران قسمت کن. از پست فطرت ها و دزدها و دروغ گو ها متنفر باش و هر لحظه بر کرامت ذهن و روحت اضافه کن. به مرگ فکر کن. اون خودش میاد. زودتر از اونچه باید بیاد و انتظار داری.

نظرات 3 + ارسال نظر
نیلو چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:21 ب.ظ

لبخند بزنید. فردا روز بدتریه !

قانون مورفی؟
همیشه هم فردا روز بدتری نیست. گاهی روز بهتریه

نیلو پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:24 ب.ظ

دقیقا !


نه این صرفا جهت دلداری دادن بود وگرنه ممکنه بهترین روز توی عمر فرد همون فردای بدترش باشه !

استارگرل یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ق.ظ http://stargirl1368.blogsky.com

حالا چرا برق فشار قوی؟من ترجیح میدم واسه خودکشی از یه بسته قرص استفاده کنم!مرگ راحتتریه!!هرچی چشامو بستم و وا کردم به این نتیجه نرسیدم که دوباره متولد شدم!...شوخی کردم!حالا حالم خیلی بهتره!راستی یه چیزی بعضیا هستن که با زندگی کردن توی دنیا روحشون قوی نمیشه!بدتر...ضعیف و ضعیف و ضعیفتر میشن!و بعد خودشونو ازبین میبرن!ای کاش خدا اونارو ببخشه!امیدوارم اگه منم یه روز اینکارو کردم منم ببخشه امیدوارم....

آره دیگه. به امام صادق گفتند مومن میتونه دزدی کنه. گفت ممکنه
گفتند می تونه آدم بکشه؟ گفت ممکنه
گفتند می تونه ...
پرسیدند می تونه دروغ بگه؟ امام گفت: نه. چون اگر دروغ بگه دیگه اصلا از دین خارجه.
به نظر من اگر آدم بتونه از این کلید گناهان فاصله بگیره خود به خود قوی میشه. البته ظاهر قضیه اینه که هر کی زیاد دروغ بگه تو این دنیا قوی میشه و اگه خیلی حرفه ای باشه که اصلا رئیس جمهور هم میشه. ولی اصل روح آدمه که به لجن کشیده میشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد