یه اتفاق جالب

یه اتفاق کم نظیر برای من افتاد.

تا حالا پیش اومده که توی خواب بفهمید خواب هستید؟ دیشب من توی خواب فهمیدم که خوابم. قضیه از این قرار بود که توی خواب دنبال چیزی بودم و هر چی سعی می کردم و به این در و اون در میزدم موفق نمی شدم. یه لحظه خواستم بپرم. پریدم و با دست بالای یه ساختمون ۲ طبقه رو گرفتم و توی حیاط یه خونه رو نگاه کردم. بعد شک کردم. با خودم گفتم آدم که نمی تونه با یه پرش به بالای یه ساختمون ۲ طبقه برسه. بعد با خودم گفتم: تا کور شود هر آنکه نتوان دید. ما که پریدیم

اما بیشتر که فکر کردم دیدم با عقل جور در نمیاد. اینجا بود که گفتم نکنه خواب باشم. بعد از کمی فکر به این نتیجه رسیدم که بی خودی دارم اینقدر خودم رو می کشم و الان خواب هستم. از بالای ساختمون پریدم پایین. یه چند قدمی رفتم و بعد گفتم بهتره مطمئن بشم که خواب هستم. یه چند تا ضربه به صورت و سینه ام زدم و از خواب پریدم. ولی برام جالب بود که تونستم بفهمم خواب بودم.

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:52 ق.ظ http://www.cassper.blogsky.com

سلام. خوبی؟

من اومدمممممممممممممممممممممممم(خوشحالی مگه نه؟)!!!

چه سعادتی. واقعا که این سعادت نصیب هر کسی نمیشه.

واقعا من رو به سعادت و فیض رسوندی. همیشه بیا.

استارگرل سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:50 ق.ظ

آفرین!توی خواب حرکتای اکشن میای!!ولی اینکه فهمیدی خواب بودی در نوع خودش جالبه!البته واسه خودمم پیش اومده ها!توی خواب به خودم گفتم:من که خوابم پس بذار هر کاری دوس دارم انجام بدم!..

مریم پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:43 ب.ظ http://www.cassper.blogsky.com

سلام. خوبی؟

منظورم از کسب سعادت فهمیدن مطلبی بود که تو خاب فهمیدی. نه اومدن من...........

من آپ کردی علی جان. خوشحال میشم بیای

یعنی زودی بیاااااااااااااااا که منتظرتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد