شلوار زیادی

دیروز سر ظهر که ملت رفتند ناهار سریع رفتم کت و شلوار جدیدم رو گرفتم و اومدم.خیلی فوری شلوار قبلیم رو در آوردم و کت و شلوار جدید رو پوشیدم. همون لحظه رئیس زنگ زد و گفت بیا دفتر من. خلاصه رفتیم و طبق معمول یه خورده صحبت کردیم و برگشتم پشت میز. دیدم بحث داغی بین دوستان در جریانه.

محمد میگفت: به نظر من باید ببینیم کی با زیرشلواری نشسته

خانم فاضل هم می گفت:نه باید ببینیم کی شلوارش دو تا شده.

یکی دیگه از خانوم ها میگفت: می بینی این مردها چقدر بی وفا هستند. تا 100 تومن ته جیبشون جمع می شه شلوارشون دوتا میشه.

خیلی وضعیت سختی بود. سوتی بدی داده بودم و شانس آوردم که توی جیب شلوارم فقط همون یه 100 تومنی بود و دیروز از صبح که قبل از همه نشسته بودم پشت میز بلند نشده بودم و کسی اون شلوار رو پای من ندیده بود. خدا رو شکر که باز هم شانس یارم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد