نمونه بارز دیگری از تصمیمات دولت کریمه!!! رفع آلودگی هوا با آب پاش

دولت کریمه دوباره زور به فشارش آورد و در ماه محرم که مردم در تدارک عزاداری هستند جک جدیدی از تصمیمات بی حساب و کتاب خود را به نمایش گذاشت.

دولت احمدی نژاد تصمیم گرفت برای کنترل آلودگی از آب پاشی با هواپیما استفاده کند. اما نظر نماینده شهرداری را در این مورد بخوانید:

((مگر آقایان حق دارند چون بهشان دستور داده شده کار جدیدی برای رفع آلودگی هوا بکنند با این تصمیم آبروی کشور ما را ببرند؟!یعنی چه این کارها؟...)) وی همچنین توضیح داد:


(( آقایان بدانند حدود ۲ میلیون متر مکعب آب نیاز داریم تا یک بارندگی به مقیاس ۲ میلی متر در شهر ایجاد شود. این ۱۰ هواپیما حدود یک میلیون سورتی پرواز بدون توقف هم داشته باشند و سقوط نکنند و بلایی هم سر خودشان نیاورند می توانند این کار را انجام دهند.


هر سورتی پرواز برای هر هواپیما با احتساب نشست و برخاست و آب گیری و آب پاشی(با چه حجمی؟ با چه ارتفاعی؟) اگر فقط نیم ساعت زمان ببرد حدود ۵۰  هزار ساعت به عبارتی حدود ۲۰۰۰ روز و به عبارتی حدود بیش از ۵ سال زمان می برد که به اندازه بارندگی به میزان ۲ میلی متر بارش طبیعی آب در سطح جو رها شود.))

البته با توجه به اینکه آلودگی هوا به سطحی رسیده که در صورت مرگ، بیمه عمر به افراد تعلق خواهد گرفت، در واقع این به ظاهر جک، یک عزاداری واقعی برای مردمی است که چشم امیدشان به این دولت است.

دولتی که رئیسش خود را دکترای ترافیک معرفی کرده ولی در کنترل ترافیک مفهوم ناتوانی را به اعلا درجه ممکن اثبات نموده. فردی که توان و قدرتش در بحث و جدل است و نه در عمل.

شاید اگر دولت به جای نگاه کردن به سر انگشت خود قدری دور تر را هم نظاره می کرد، مشکل ترافیک و آلودگی هوا در امروز، مشکل ناامنی اجتماعی در فردا، مشکل قاچاق کالاهای نایاب و اساسی در فردای نزدیک، مشکل فضای سبز و تخریب محیط زیست در فردایی دورتر و ... راه حل هایی بهتر از آب بازی پیدا می کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد