رویانیان کشف کرد:بخاری ها مقصرند نه بنزین بی کیفیت!

در حالیکه تا امروز بسیاری از کارشناسان حوزه محیط زیست متفق القول معتقدند که تولید بنزین بدون کیفیت یکی از مهمترین عوامل اصلی آلودگی های اخیر در کشور و همچنین پایداری آن است "رئیس پلیس راهنمایی سابق " که به تیم رئیس جمهور پیوسته معتقد است که بخاری های گازی و آب گرمکن ها باعث الودگی شده اند نه بنزین بی کیفیت، این در حالیست که نزدیک به بیست سال است که این بخاری ها دود می داده اند اما هیچگاه دولت اینهمه تعطیلی به اقتصاد تزریق نکرده است

در پی این کشف بزرگ پیشنهاد میشه دیگه بی خیال طرح زوج و فرد بشند و به جای آب بازی با هواپیما که جهت خالی نبودن عریضه انجام میشه، لطف کنند گاز رو قطع کنند و مردم رو مکلف به استفاده از زغال و بخاری نفتی کنند تا نمودار پیشرفت که از نظر روزنامه کیهان نزدیک به قائمه است قائمه تر بشه.

تازه در این راستا میشه پیشنهاد وکیل (الدوله) مجلس در راستای اعدام کسانی که به قانون هدفمندی یارانه ها اعتقادی ندارند رو تعمیم داد و کسانی که به استفاده از زغال و بخاری نفتی هم اعتقاد ندارند اعدام کرد. اینجوری همزمان مشکل بیکاری و جمعیت و جوانان مجرد و مخالفان دولت هم یکجا حل میشه. به به عجب پیشنهاد خوبی.

در ضمن من ظنز ننوشتم. صرفا چند تا خبر موثق رو کنار هم گذاشتم. به من چه آقایون با کت و شلوار جلوی میکروفون و دوربین جک تعریف می کنند! این هم لینک اولین قسمت خبر:

http://ebrat.ir/?part=news&inc=news&id=28004

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود ! چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:48 ب.ظ

حال کردم دمت گرم (البته گرماش واسه بخاری هیزمیه ! )
بازم خبرا رو کنار هم بچین !

قابلی نداشت. تو هم باز بیا سر بزن مسعود جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد