نمی دونم چرا دست و دلم به نوشتن نمیره.

دیروز داشتم از جلوی یکی از نمایندگی های سایپا رد میشدم. دیدم قیمت انواع ماشین رو زده پشت شیشه. نمی دونم چی شد رفتم تو و پرسیدم پراید موجود دارید؟

چند مدل رو بهم نشون داد. من بعد از چند تا سئوال در مورد قابلیت ها و قیمت ها یه پراید مدل 90 سفید و با فرمون هیدرولیک رو پسند کردم و گفتم: همین خوبه یه دونه بدید.

فروشنده ها کلی خندیدند و مشغول کارشون شدند. من هم بهم بر خورد که این چه کاریه. گفتم یه دونه بدید.

فروشنده هم گفت: 9 میلیون پول نقد بدید و این فرم رو پر کنید. بعد می تونید ماشینتون رو ببرید.

بسوزه پدر جو گیر شدن. من هم پول دوستم رو از تو کیفم در آوردم و فرم رو هم پر کردم و یه دونه برداشتم. ولی دیشب تا حالا موندم که اصلا ماشین به دردم می خورد یا نه.

واقعا که بسوزه پدر جو گیر شدن.

نظرات 1 + ارسال نظر
نیلو پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:50 ب.ظ

ماشین نو مبارک :)

سلامت باشی. ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد