تصادف

هنوز چند روزی نگذشته که یکی از دوستان با پراید توی جاده تصادف کرد و ماشینش لت و پار شد.

هنوز کامل خوب نشده بود که من با پرایدم تصادف کردم و ماشین تبدیل شد به لاشه آهن. یه مال خر حاضر شد لاشه رو به 4 میلیون برداره. البته من هنوز گنگم و نمی دونم چیکار کنم. امروز زنگ زدم به یکی از دوستان سمنانی حالش رو بپرسم. زنش برداشت و گفت توی اتاق عمله. با پراید تصادف کرده و ازم خواست دعا کنم زنده بمونه.

نمیدونم چرا اینقدر این کارخونه سایپا دزد و پول پرسته که حاضره به خاطر پول بیشتر، ارابه مرگ تحویل مردم بده. اصلا این پرایدها مثل دستمال کاغذی می مونه. توی کوچکترین قطعاتش هم به جای فلز، آشغال پلاستیک کار کردند. یادمه نشستم زیر ماشین خودم رو نگاه کنم دیدم یه سری کش اسکناس استفاده کرده بودند برای فیکس کردن. نمیدونم سیم مفتول چقدر خرجشه که ماشین رو با کش بستند. بعد 9 میلیون هم پول میگیرند. دزدهای آدمکش.


پی نوشت: حتی یه نفر تو نظرات نگفت حالت چطوره. فکر کنم دیگه این وبلاگ رو ببندم با همون یه وبلاگ کار کنم بهتر باشه.

نظرات 2 + ارسال نظر
جودی ابوت سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:53 ق.ظ http://moon2011.blogsky.com/

خدا رو شکر که حالتون خوبه و چیزی نشده
امیدوارم حال دوستتون هم خوب شه

خدا رو شکر بهتره. الان از بیمارستان مرخص شده. ممنون از لطفتت جودی ابوت عزیز.
باز هم بهم سر بزن.

مریم جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:47 ب.ظ

سلام علییییییییییییییییییییییییییی. هینننننننننننننننننننن. چی شده؟

خدا رو شکر زندهای(اوج همدردی). خوبییییییییییییییییییی؟

ببین یه مدت نبودما باز یه کاری دست خودت دادی. چی شد؟ کجات چی شد؟ دستت؟ پات؟

واییییییییییییییییییییی. چقدر بد. ناراحت شدم. باور کن

سلام مریم جان. خدا رو شکر طوریم نشد. یعنی درست نمیدونم. به نظر که مشکلی نیست. همون شب تمام بدنم رو با روغن کوسه ماساژ دادم و بعد از چند روز دیگه هیچ مشکلی نداشتم. ممنون از همدردی. امیدوارم هیچ وقت این تجربه تلخ رو نداشته باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد