فساد، حجاب، عفاف، تجاوز، آینده

چرا؟

چرا باید در خمینی شهر جلوی چشم مردها، زنها رو ببرند و بهشون تجاوز کنند؟

چرا باید در توابع مشهد 10 نفر جلوی چشم هم به یه زن شوهر دار تجاوز کنند؟ از هم دیگه خجالت نمی کشند؟ جالب اینکه به دوستانشون هم زنگ زدند و حدود 50 نفر برای این ضیافت سیاه جمع شده بودند.

چرا باید در توابع گلستان 4 نفر به یه خانم دکتر تجاوز کنند؟

توجه داشته باشید که در فاجعه کاشمر دادستان گفته بود چون زن مورد تجاوز شکایت نکرده نیازی به پیگیری نیست و اگر مساله رسانه ای نشده بود آب از آب تکون نمی خورد. واقعا از هر چند هزار مورد یکی به رسانه ها منتقل میشه؟ هزاران زن توسط مردان معتادشون با قیمت های نازل به دست مردان شیطانی سپرده می شند و برای خیلی از خانواده ها این تنها راه امرار معاش شده. بخدا کم نیست. گفته نمیشه. بیاد دارم زیر پل ری مردی زنش رو آرایش کرده به حراج گذاشته بود. شناسنامه به دست به دنبال بهترین مشتری می گشت و تعداد مشتری هم مهم نبود. هر چند نفر که می خواهید باشید. بیشترین پول در ازای یک شب.

واقعا ما داریم به کجا میریم؟ آیا ما واقعا از نسل هخامنشیانی هستیم که مردم رو مکلف میکرد در زمان بارداری از چهارپایان هم کار نگیرند؟ و الان مردم شهرهای ما به یه زن باردار شوهر دار گروهی تجاوز می کنند؟

وضعیت کسانی که دست به این کار می زنند رو نگاه کنید. بین اون ها کمتر آدمی پیدا میشه که شغل و درآمد درست و حسابی داشته باشه. کمتر کسی که بتونه برای بچه هاش گیلاس بخره و اونها رو به پارک ببره. , البته بین اونها کمتر کسی هست که اصلا زن داشته باشه.

بیشتر اینها نتیجه فقر و بیکاریه. بیکاری که دولت برای کاهش دادنش دست به دامن کاغذ میشه و به جای تعریف بیکار به عنوان کمتر از دو روز کار در هفته، دو ساعت در هفته می نویسه و خوشحال از کاهش بیکاری مشغول خرید هواپیماهای بیش از 40 میلیاردی برای تشریفاتش میشه. همون دولتی که در زمان روی کار اومدن برای فریب مردم دستور داده بود فرشهای اتاق وزرا به نفع بیت المال فروخته بشه. فقط دروغ، فقط فریب، فقط ریا. به کجا داریم میریم؟

کجاست نهج البلاغه ای که توش نوشته بود: اگر از دری فقر وارد شود، از در دیگه دین خارج می شود.

پی نوشت1: هر نظری در این مورد تائید میشه و در صورت درخواست نظر دهنده مستقیم به ادامه و حتی ابتدای مطلب اضافه میشه. اگر کسی منطق داره می تونه بنویسه.

پی نوشت 2: در مورد هواپیمای بیش از 40 میلیارد و تجاوز های گروهی توی همه خبرگزاری ها نوشته شده. به جای اینکه از من دلیل بخواهید برید سرچ کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد